کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش به بازیگری که صحنه‌های مبتدل را نمی‌پذیرد

27 تير 1399 ساعت 17:45

صحبت‌های یوسف شریف، بازیگر مصری درباره حاضر نشدن در صحنه‌های مبتذل، برخی هنرمندان مصری را به واکنش‌هایی متفاوت واداشت.



به گزارش بلاغ، به نقل از الجزیره، بعد از صحبت‌هایی که یوسف شریف، بازیگر مصری در گفت‌وگو با رامی‌ رمضان خبرنگار مصری انجام داد، بحث و جدل‌هایی در شبکه‌های اجتماعی میان هنرمندان مختلف درگرفت.
یوسف شریف در این صحبت‌ها تاکید کرده بود که برای بازی کردن در آثار هنری برای خودش چهارچوبی دارد و حاضر نیست از آن‌ها عبور کند. او در ادامه بازی نکردن در صحنه‌های مبتذل را از جمله قواعد بازیگرش‌اش اعلام کرده بود.
یوسف شریف همچنین در ادامه گفته بود که این نظر شخصی اوست و سبب نمی‌شود تا نسبت به همکارانی که نظر مخالفی دارند نظر سوء داشته باشد و خودش را از آنان پاک‌تر معرفی کند.
با وجود اینکه یوسف شریف این صحبت‌ها را چند سال قبل بیان کرده بود و به سبب این تصریحات از بازی در چندین کار منع شده بود، اما  در ماه رمضان امسال نیز این صحبت‌ها بازتاب داشت و بار دیگر مورد قضاوت قرار گرفت.
محمد عدل، تهیه‌کننده‌ای است که این صحبت‌ها را مورد انتقاد قرار داده است.
احمد علی نیز کارگردانی است که در واکنش به صحبت‌های یوسف شریف مبنی بر وضع شرایطی برای بازی در فیلم‌ها و رعایت قواعدش برای ارتباط با زنان بازیگر، عنوان کرده است: کار هنری اصولی دارد که باید رعایت شود و نیز باید بر واقعیت منطبق باشد.
اما امیر طعیمه، شاعر مصری از یوسف شریف حمایت کرده و در واکنش به این انتقادها گفته است: تعجب می‌کنم کسانی که خود را طرفدار آزادی بیان می‌دانند وقتی حرفی خلاف جهت دستور الهی باشد از آن جانبداری کرده و وقتی آزادی بیان در جهت رضای الهی و حفظ حیا و نجابت باشد در مقابل آن می‌ایستند.
عده‌ای از بازیگران‌نیز این‌ نظر را یک نظر شخصی دانستند که ضرری به دیگران‌نمی‌رساند. بنابراین لزومی ندارد در برابر این تصریحات واکنش تندی از خود نشان دهند.
یوسف شریف در واکنش به این انتقادها گفته است که او فقط بازی در صحنه‌های مبتذل را نمی پذیرد و با بازی کردن در کنار زنان مشکلی ندارد.
 


کد مطلب: 431584

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/431584/واکنش-بازیگری-صحنه-های-مبتدل-نمی-پذیرد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com