تاریخ انتشارجمعه ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۵۶۷
نمایش "درد و داد" به قلم رسول با نگین آخرین اثر کامبیز نیکو نیز در مقام کارگردان است که از نخستین روز مرداد ماه سال ۹۹ در خانه نمایش مهرگان به روی صحنه می‌رود.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، در این اثر، که آخرین اثر تولید شده توسط گروه هنری کاف می باشد، علیرضا حنیفی، مریم قریشی، فاطمه زمانی، آرام سلیمانی، محمد قائم مقامی و علیرضا آهنگران به ایفای نقش می پردازند.
در خلاصه داستان این اثر آمده است: یه بار باور کردم یکیشون مُرد، دیگه باور نمی کنم،هیچ وقت دیگه هیچی رو باور نمیکنم من همون شب که رفتن مُردم نفس کشیدم که فقط خاکم نکنن، یکیشون واسم شد درد اون یکی داد.
در این اثر نمایشی که کارگردانی و دراماتورژی آن را کامبیز نیک آمیز بر عهده دارد، مریم قریشی مشاور کارگردان، مینا ترکمن مدیر تولید و برنامه ربز، پریناز آبلی مدیر اجرایی، آیلار باقری و نازنین بهادر دستیاران کارگردان، شهناز نوری و آذر دریانی منشیان صحنه، سیامک خانلقی موسیقی و اتاق فرمان، فرزانه جدید طراح و مجری گریم، پوریا توکل خواه طراح صحنه و دکور، مهران شکری مقدم مدیر صحنه و مینا قانع، عکاس و طراح پوستر و بروشور هستند.
این اثر نمایشی از نخستین روز مرداد ماه به مدت هفده شب، هر  شب ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه به مدت یک ساعت و پنج دقیقه در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان تهران، به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست اول، پلاک ۵، خانه نمایش مهرگان به روی صحنه خواهد رفت.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴