تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۳۱۴۵۳
مهاجم ایرانی زنیت بعد از دیدار با اورنبورگ به رقابتش با همبازی خود برای کسب عنوان آقای گلی واکنش نشان داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ شب گذشته از هفته بیست و نهم لیگ برتر روسیه، زنیت در ورزشگاه خانگی خود میزبان اورنبورگ بود و 4 بر یک پیروز شد.
در این بازی سردار آزمون از ابتدا در ترکیب زنیت حضور داشت و موفق شد 2 گل بزند و یک پاس گل دهد تا نمایش درخشان و خیره کننده ای از خود برجا بگذارد. زنیت با این برد 69 امتیازی شد و اورنبورگ هم در قعر جدول، به لیگ دسته دوم روسیه سقوط کرد.
آزمون بعد از بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. مهاجم ایرانی در مصاحبه با سایت «اسپورت اکسپرس» گفت: هیچ بازی آسانی وجود دارد. خدا را شکر در نیمه دوم بهتر عمل کردیم. ما در داخل زمین تلاش می کنیم تا دستورات مربی را به بهترین نحو ممکن اجرا کنیم.
ستاره ایرانی درباره رقابت تنگاتنگش با دزیوبا زوجش برای کسب  عنوان آقای گلی لیگ روسیه، گفت: دزیوبا؟ هر مهاجمی که برای تیمش گلزنی کند، قابل احترام است. ما تلاش کردیم تا تیممان پیروز شود و این مهمترین چیز است. ما با هم در یک تیم بازی می کنیم و هیچ فرقی نمی کند چه کسی گل بزند. مهم این است که ما به همدیگر کمک کنیم.
دزیوبا اکنون با 17 گل صدرنشین بهترین گلزنان لیگ روسیه است. آزمون با زدن 2 گل در این دیدار، فاصله اش را با دزیوبا به یک گل رساند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴