کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بسیج دانشجویی: «واگذاری» سیلوی کنگاور ناعادلانه است

26 تير 1399 ساعت 13:00

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور با صدور بیانیه‌ای نسبت به واگذاری بحث برانگیز سیلوی این شهرستان اعتراض کرد و قیمت گذاری آن را مسئله دار و ناعادلانه عنوان داشت.


به گزارش بلاغ به نقل ازبسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کنگاور در خصوص نحوه واگذاری ناعادلانه سیلوی این شهرستان بیانیه‌ای صادر کرد. مشروح این پیام به شرح ذیل است:
کشور ما امروز در شرایط حساسی قرار دارد و فشارهای حداکثری خارجی و مشکلات داخلی که حاصل عملکرد نکردن برخی از مسئولین به مطالبات مقام معظم رهبری است. 
معضلات اقتصادی، معیشت مردم را دچار مشکلات کرده است در شرایطی که تاکید مقام معظم انقلاب بر رسیدگی به معیشت مردم و عدم حیف و میل کردن املاک و اموال دولتی و بیت المال است، انتظار می‌رود مسئولین کشور تبعات تصمیمات خود را به صورت کامل بسنجند و اقدامات خود را در زمان مناسب و به نفع ملت و کشور انجام دهند.
بخش اول مربوط به ابهامات واگذاری سیلوی کنگاور به بخش خصوصی و نحوه قیمت گذاری و کارشناسی غیر عادلانه است؛ یکی از نقاط مبهم و تاریک نحوه قیمت گذاری این سیلو است که به چه صورتی انجام گرفته است؟

 
سیلوی کنگاور یکی از بزرگترین ذخایر گندم در کنگاور است که دارای ساختمان‌هایی از لحاظ اداری و مسکونی می‌باشد که بحث واگذاری آن به قیمت یک دهم قیمت واقعی که دارای اشکالات و ابهامات زیادی از لحاظ کارشناسی قیمت گذاری غیر واقعی آن می‌باشد که این اقدام واگذاری و این قیمت غیر عادلانه و غیر کاشناسی باعث تضییع حقوق مردم کنگاور و به تاراج دادن اموال و املاک بیت المال است که نشان از عدم نظارت دقیق و قاطع مسئولین امر را دارد.
 در شهرستانی همچون کنگاور که نیازمند ایجاد اشتغال برای افراد بومی است، قطعا این واگذاری غیرعادلانه و کارشناسی نشده عذر برتر از گناه می‌باشد. مسئولین استان و حتی شهرستان باید با پیگیری‌های سریع خود موجب عدم انتقال این واگذاری به چنین قیمت غیر کارشناسی شده‌ای شوند و از واگذاری به مبلغی که یک دهم قیمت واقعی این سیلو در  شهرستان کنگاور است، جلوگیری کنند.
والسلام علی من التبع الهدی 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 431451

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/431451/بسیج-دانشجویی-واگذاری-سیلوی-کنگاور-ناعادلانه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com