تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۳۱۴۴۴
موکش آمبانی، رئیس صنایع رلاینس هند گفت: خوشحالیم که در تلاشیم با این همکاری میلیون ها کاربر در هند می توانند صاحب تلفن های هوشمند شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازورایتی، گوگل غول فناوری جهانی در پلتفرم های «Jio» «پهنای باند» و تجارت اینترنتی ایجاد شده توسط صنایع «رلاینس» هندوستان ۴.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری می کند.
این اقدام به دنبال سرمایه گذاری های مشابه در «Reliance Jio» توسط فیس بوک و مجموعه ای از گروه های مالی بین المللی صورت می گیرد.
بر اساس این معامله، ۷/۷۳ درصد از سهام پلتفرم های «جیو» به گوگل تعلق می گیرد. این به معنای ارزیابی ارزش سهام ۶۵.۵ میلیارد دلاری برای مشاغل کمتر از پنج سال تاسیس است.
پلتفرم های «جیو» و «گوگل» همچنین توافق کرده اند که به صورت مشترک با بهینه سازی سیستم عامل اندروید و فروشگاه Google Play، یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه تولید کنند.
موکش آمبانی، رئیس صنایع رلاینس هند گفت: خوشحالیم که در تلاشیم با این همکاری میلیون ها کاربر در هند می توانند صاحب تلفن های هوشمند شوند.
این همکاری فرصت هایی نو برای تحرکت و پیشرفت اپلیکیشن ها و نوآوری در رشد و توسعه صنعت نوین هند به ارمغان خواهد آورد.
«جیو» با اینکه در سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرد، حالا ۳۸۸ میلیون کاربر در سراسر هندوستان دارد.
همکاری جدید و برنامه های توسعه «صنایع رلاینس» و «پلتفرم های جیو» به دنبال خود اعتباری برای نقل و انتقالات هند به همراه می آورد. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰