تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۴۳۱۳۷۴
نویسنده سریال های تلویزیونی گفت: اوایل سلیقه و نظرهایمان با کارگردان یکی بود اما رفته رفته اختلاف سلیقه بین گروهم و کارگردان بوجود آمد و آقای حاجی غلامی انتظارات دیگری از فیلم نامه داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«حامد افضلی» نویسنده سریال های تلویزیونی در گفت‌وگو با خبرنگار  از جدایی خود از گروه تولید سریال «دل خوش» خبر داد و گفت: مدتی است من و گروه نگارشم از ادامه حضور در این سریال انصراف دادیم.
وی دلیل این موضوع را اختلاف نظر با کارگردان اعلام کرد و افزود: من و گروهم از سال ۹۷ مشغول نگارش این سریال بودیم و زمانی که آقای حاجی غلامی به عنوان کارگردان انتخاب شد، اوایل سلیقه و نظرهایمان با هم یکی بود اما رفته رفته اختلاف سلیقه بین گروهم و کارگردان بوجود آمد و آقای حاجی غلامی انتظارات دیگری از فیلم نامه داشت و می خواست میزان کمدی موجود در فیلم نامه کمتر شود که بچه های گروه قبول نکردند.
افضلی افزود: من خیلی مخالف نبودم اما بچه های گروه به این دلیل که انرژی زیادی برای نگارش صرف کرده بودند تمایلی به ادامه نداشتند و در یک فضای دوستانه و با توافقی کامل از کار کنار کشیدیم.
وی ادامه داد: گویا نگارش سریال از ابتدا آغاز خواهد شد و گمان می کنم نویسنده ای هم فکر آقای حاجی غلامی به سریال اضافه خواهد شد.
این نویسنده با اشاره به دستمزد مادی و معنوی خود نیز گفت: طرح اولیه برای من بود و احتمالا همان طرح را برای نگارش به نویسنده دیگری بدهند. اما چون من و گروهم دیگر نظارتی روی کار نداریم طبعا مسئولیتی نیز درباره نگارش و نتیجه آن نیز نخواهم داشت‌. در راستای همکاری با پروژه بخشی از دستمزدمان را دریافت کردیم و به توافق رسیدیم.
به گزارش فارس، این سریال از جمله سریال‌های اپیزودیک است که در هر قسمت یک قصه دارد، اما یک قصه عاشقانه ادامه دار نیز در داستان وجود دارد که شخصیت‌های ثابتی داشته و سایر اپیزودها بازیگرهای مهمان دارند.
در یک خطی این سریال که در دو فصل ۲۶ قسمتی تهیه و تولید می شود، آمده است: «دل خوش» پیرامون خانواده‌ای است که در شرایط مالی قرار می‌گیرند و مجبور می‌شوند تا در روستایی ساکن شوند و در ارتباط با اهالی روستا ماجرایی کمدی و تاحدودی فانتزی را پدید می‌آورد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴