تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۲۹۹
معاون اداره تبلیغات یمن در گفت‌و‌گو با یک شبکه یمنی گفت که گونه جدیدی از موشک‌های بالستیک در یمن وجود دارد که «در زمان مناسب» رونمایی خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسرتیپ «عبدالله بن عامر» معاون اداره تبلیغات یمن، شامگاه روز دوشنبه، در گفت‌وگو با شبکه «المسیره» ضمن رد ادعای عربستان سعودی مبنی هدف قرار گرفتن شهروندان سعودی در حمله ارتش یمن، خبر داد که گونه جدیدی از موشک‌های بالستیک در یمن وجود دارد که «در زمان مناسب» رونمایی خواهد شد.
معاون اداره تبلیغات یمن گفت: «ما امروز در برابر عملیاتی بزرگ در عمق خاک عربستان سعودی قرار گرفتیم. پیشتر یک موشک‌ بالستیک در عملیات‌ها شلیک می‌کردیم؛ اما امروز چندین موشک و پهپاد [به سمت عربستان] روانه می‌کنیم».
سرتیپ عبدالله بن عامر در ادامه تأکید کرد:‌ «زمان عملیات‌ها و محدوده‌های جغرافیایی محدود به سر آمده است».
در همین ارتباط، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در اطلاعیه‌ای از هدف قرار دادن تأسیسات نفتی و پایگاه‌های نظامی دولت سعودی با موشک‌های بالستیک و پهپاد خبر داد.
عبدالله بن عامر در پاسخ به ادعاهای ائتلاف سعودی مبنی بر هدف قرار گرفتن اهداف شهری در حمله ارتش یمن به عمق خاک سعودی گفت: «تمام اهداف ما نظامی است و در واکنش به تجاوزهای دشمن».
بن عامر توضیح داد که محاصره یمن شدیدتر می‌شود و وظیفه نیروهای مسلح این است که برای رفع محاصره دشمن را تحت فشار قرار دهند.
بن عامر افزود که هدف راهبردی نیروهای مسلح یمن در واقع متوقف کردن تجاوزهای ائتلاف سعودی، رفع محاصره است و در این راستا وظیفه نیروهای مسلح ادامه واکنش به دشمن است.
معاون اداره تبلیغات یمن همچنین تأکید کرد که عملیات‌های ارتش یمن به صورت کورکوانه صورت نمی‌گیرد و نیروهای مسلح این کشور شهروندان عربستانی را هدف قرار نمی‌دهند بلکه اختلال در عملکرد پدافند هوایی سعودی است که باعث آسیب دیدن آنها می‌شود.
عبدالله بن عامر در پایان اظهاراتش از گونه جدیدی از موشک‌های بالستیک در یمن خبر داد که در زمان مناسب رونمایی خواهد شد. وی همچنین گفت که ارتش یمن شواهدی در اختیار دارد که نشان می‌دهد جنگنده‌های سعودی پارکینگ فرودگاه «ابها» را هدف قرار دادند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما