تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۳۱۲۷۷
فرماندار بابلسر با اعلام اینکه برای کنترل بیماری کرونا محدودیت‌های اجتماعی دوباره در این شهرستان به اجرا درآمده است گفت: تمامی تالارها از برگزاری هرگونه مراسم منع شدند.
۰
plusresetminus
اجرای محدودیت‌های مجدد برای کنترل کرونا در بابلسر/ تالارها تعطیل و معابر پرتردد روزانه ضدعفونی می‌شوند
اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: طی چند روز اخیر و باتوجه به اینکه استان مازندران به وضعیت قرمز بیماری کرونا رسیده بنابر پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا محدودیت‌هایی باید در سطح استان و شهرستان اجرا شود.

وی با اشاره به اجرای دوباره محدودیت‌ها در بابلسر خاطرنشان کرد: با جلسه‌ای که برگزار شد به تمام دستگاه‌ها موارد محدودیت‌ها ابلاغ شد تا در شهرستان اجرا شود.

فرماندار بابلسر با ابراز امیدواری از اینکه اجرای محدودیت‌ها و رعایت پروتکل‌ها بتواند موجب کنترل ویروس کرونا شود تصریح کرد: همانگونه که بابلسر با مشارکت همه مردم و مسئولان توانست کرونا را در فروردین ماه کنترل کند امیدواریم بازهم بتوانیم این بیماری را به مرز کنترل برسانیم تا زندگی مردم دچار خدشه و مشکلات نشود.

حسن‌زاده با بیان نوع محدودیت‌های اعمال شده در بابلسر گفت: برگزاری هرگونه مراسم در تالارها و مساجد ممنوع شده و مساجد فقط برای ادای نمازهای جماعت یومیه باز است و همچنین رستوران‌ها با ظرفیت 50 درصدی حق پذیرایی دارند.

وی افزود: باشگاه‌های ورزشی بنابر پروتکل نمی‌توانند فعالیت داشته باشند و استفاده از پلاژها به خاطر اینکه از قبل پذیرش داشتند میتوانند تا 25 تیرماه فعالیت کنند و از این تاریخ به بعد تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند.

فرماندار بابلسر ادامه داد: طرح‌های دریا به خاطر اینکه ازجمله اماکن پرتردد و شلوغ هستند که می‌توانند عاملی برای شیوع بیماری باشند تعطیل می‌شوند و همچنین به شهرداری‌ها ابلاغ شد که از فعالیت پارک‌ها جلوگیری به‌عمل آید.

حسن‌زاده اظهارکرد: ادارات نیز موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک هستند و از خدمات‌دهی به افراد فاقد ماسک ممانعت بعمل می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌های عمومی ازجمله تاکسی و ایاب و ذهاب عمومی نیز موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و ضدعفونی اماکن پرتردد و شلوغ باید توسط شهرداری‌ها و بخشداری‌ها به‌صورت روزانه در شهر و بخش‌های تابع انجام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷