کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهادت پزشک پدافند هوایی ارتش در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا

23 تير 1399 ساعت 18:00

سرهنگ دکترحامد پارسا معین از پزشکان اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی پدافند هوایی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان گلستان ارتش به ارائه خدمت به هموطنان می پرداخت به فیض شهادت نائل آمد.


به گزارش بلاغ به نقل ازسرهنگ دکترحامد پارسا معین از پزشکان اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی پدافند هوایی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در بیمارستان گلستان ارتش به ارائه خدمت به هموطنان می پرداخت به فیض شهادت نائل آمد.
دکتر حامد پارسا معین، متخصص جراح عمومی و از پزشکان اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی ارتش بود که در یگان های درمانی آجا از جمله، بیمارستان های امام رضا(ع)، خانواده و گلستان انجام  وظیفه کرد.
وی یکی از پزشکان داوطلب در اقدامات مردم یاری ارتش بود و در حادثه سیل استان لرستان خدمات ارزشمندی را به مردم سیل زده ارائه کرد و پس از شیوع بیماری کرونا نیز با تمام توان به ارائه کمک به بیماران کرونایی پرداخت.
دکتر پارسا معین پس از چهار ماه تلاش جهاد گرانه در ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران کرونا، در اثر ابتلا به بیماری کرونا در راه خدمت به کشور و مردم جان به جان آفرین تسلیم کرد و شهد شیرین شهادت را نوشید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 431272

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/431272/شهادت-پزشک-پدافند-هوایی-ارتش-خط-مقدم-مبارزه-ویروس-کرونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com