تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۳۱۱۸۱
دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی با اشاره به اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی امسال در ٧ هزار نقطه دنیا برگزار خواهد شد، گفت: لباس شیرخوارگان حسینی در تمام دنیا منقش به عکس حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازداوود منافی‌پور دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی در گردهمایی خادمان مراسم شیرخوارگان حسینی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به‌ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی از اولیای خدا روی زمین بود و درس‌های بزرگی به ما داده است.
وی با بیان اینکه حیات شیعه از کربلا است و تمدن مهدوی بدون زیرساخت تمدن حسینی معنایی ندارد گفت: حاج قاسم، مر کلام امام(ره) را انجام داد و «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» بود.
منافی‌پور با اشاره به اینکه محبوبیت حاج قاسم برای حضور در کربلا و دنباله روی نهضت حسینی بود افزود: خادم اهل‌بیت(ع) باید زیربنای مکتب اهل‌بیت(ع) و حضرت سیدالشهداء(ع) را بررسی و مطالعه کنند و به درک واقعی از آن برسند.
وی با بیان اینکه در چهار محور فعالیت‌های مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) را پیگیری می‌کنیم عنوان کرد: روشنگری نخبگان شیعه نسبت به رسالت بی‌بدیل حضرت علی‌اصغر(ع) یکی از این محورها است.
دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی با اشاره به اینکه شیعه هنوز قدر حضرت علی‌اصغر(ع) را ندانسته است یادآور شد: سال ۷۲ یک مراسمی برای حضرت علی‌اصغر (ع) در مهدیه تهران برگزار شد که یک نذر ساده بود و با ۸۰۰ کودک برگزار شد.
وی با بیان اینکه امسال به مدد حضرت صاحب‌الزمان (عج) حدود ۷ هزار مراسم در دنیا برگزار می‌شود گفت: خون حضرت علی‌اصغر (ع) یک ظرفیت بی‌مانند است که روستا و شهر و شیعه و غیرشیعه نمی‌شناسد و تعجب نکنید روزی مراسم حضرت علی‌اصغر(ع) در کلیساهای دنیا برگزار شود.
منافی‌پور با اشاره به اینکه در اولین جمعه ماه محرم فراخوان بین‌المللی مسیح حسین در جهان منتشر می‌شود افزود: مبنای تمام فعالیت‌های ما رفتار اهل‌بیت (ع) است.
دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی با بیان اینکه مراسم روز شیرخوارگان حسینی در ۷ هزار نقطه دنیا برگزار می‌شود گفت: در این روز دعا برای رفع معضل جهانی و کم شدن شر ویروس کرونا از دنیا را در برنامه داریم.
وی با اشاره به اینکه ستاد کرونا در مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) تشکیل شده افزود: شیوه نامه‌برگزاری مراسم به زبان‌های مختلف دنیا تهیه شده است و به تمام برگزارکنندگان مراسم ارسال می‌شود که باید اجرایی شود.
منافی‌پور با بیان اینکه عکسی از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بر روی پیراهن کودکان چاپ می‌شود گفت: این نوع پیراهن در تمام دنیا به عنوان نماد مقاومت در مراسم شیرخوارگان حسینی استفاده خواهد شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴