تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۳۱۱۵۵
سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی سخت مقابل وایادولید گفت: تیم خسته بود و نتوانست از فرصت های به دست آمده استفاده کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ شب گذشته از هفته سی و ششم لالیگا، بارسلونا در خانه رئال وایادولید به میدان رفت و با یک گل پیروز شد. تک گل این بازی را آرتورو ویدال روی پاس لیونل مسی در دقیقه 15 به ثمر رساند.
ستین بعد از این بازی عنوان کرد: تیم خسته بود. رقیب با توجه با داشتن بازیکنان خوب، ما را دچار سختی کرد؛ تاجایی که نتوانستیم سوار بر بازی شویم. می توانستیم در نیمه اول نتیجه را به نفع خود تمام کنیم و 2 تا 3 گل بزنیم.
وی افزود: فرصت ها پیش می آیند و ما در برخی اوقات از آنها استفاده می کنیم و در برخی اوقات آنها را هدر می دهیم. در بازی با ویارئال برعکس بازی با وایادولید، از تمام فرصت ها به نحو احسن استفاده کردیم. به دلیل زدن تنها یک گل در نیمه دوم دچار مشکل شدیم و استرس داشتیم که رقیب به ما گل بزند.
سرمربی بارسلونا اظهار داشت: به سوارس استراحت دادیم چون در 5 بازی متوالی در ترکیب اصلی بود و خستگی داشت. باید به او استراحت می دادیم. تا دقیقه 35 همه چیز بر وفق مراد پیش رفت. ما باید گل های بیشتری می زدیم تا در ادامه با آرامش بازی می کردیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما