کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فسخودی: دوست داشتم به فوتبال بانوان کمک کنم/ باید دانش بازیکنان افزایش یابد

22 تير 1399 ساعت 14:00

آنالیزور تیم ملی فوتبال زنان گفت: من سالها در بخش مردان فعالیت داشتم اما تصمیم گرفتم به تیم زنان کمک کنم.


به گزارش بلاغ به نقل ازشقایق فسخودی در گفت‌وگو با خبرنگار ، در خصوص اینکه به عنوان نخستین زن آنالیزور با تیم ملی فوتبال زنان همکاری می‌کند، اظهار داشت: با خانم آزمون و حسین عبدی در تیم ملی کار کردم که مورد قبول واقع شد. این نرم‌افزار از لحاظ فنی شرایط ایده‌آلی دارد؛ به طوری که مربی روی نیمکت می تواند اطلاعات را بگیرد.
وی افزود: ما هم آنالیز قبل و هم بعد از بازی داریم. نقاط ضعف و قوت را شناسایی می‌کنیم. یکسری نکات را هم به مربی می گوییم. 10 سال در بخش مردان کار کردم و برای نخستین بار بود که به تیم ملی زنان رفتم.
آنالیزور تیم ملی فوتبال زنان در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان از این نرم‌افزار در فوتسال هم استفاده کرد، یادآور شد: شهناز یاری این نرم‌افزار دیده و اطلاعات را به او دادم که استقبال کرد تا بتوانیم در فوتسال هم از آنالیزور استفاده کنیم. این نرم‌افزار مشکلات و اشتباهات داوری را هم می تواند بگوید. با توجه به اینکه در بانوان سیستم VAR نیست، با این نرم‌افزار می‌توان اطلاعات را در حین بازی به دست آورد.
فسخودی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در بخش مردان قراردادهای خوبی بسته می‌شود چرا تصمیم گرفتید به بانوان کمک کنید خاطرنشان کرد: من خیلی دوست داشتم در بانوان کار کنم اما خیلی ها درکی از آنالیزور نداشتند. حسین عبدی و مریم آزمون به من کمک کردند تا این نرم افزار در تیم ملی هم استفاده شود. من به بانوان آن علاقه دارم و همین موضوع باعث شد در بخش زنان کار کنم چون در بخش مردان نمی‌توانستم سر تمرین بروم و در حین بازی هم نمی‌توانستم چیزی ارائه دهم. فکر می کنم لازم است به علم بازیکنان اضافه شود؛ اینکه باید چه کارهایی انجام دهند. این نرم‌افزار یک امتیاز مثبت است.
سرمربی تیم فوتبال آذرخش درباره وضعیت این تیم عنوان کرد: قبل از شروع کرونا تمرینات ما برگزار می‌شد اما با این شرایط بهتر است لیک دیگر ادامه پیدا نکند چرا که رفت و آمدها ممکن است باعث شیوع ویروس شود.
وی درباره وضعیت تیم برای سال آینده خاطرنشان کرد: ما از همه بازیکنان مستعد تست می‌گیریم. مدیرعامل تلاش می‌کند ما بتوانیم از تمام پتانسیل ها استفاده کنیم. خودم زمانی که تیم در لیگ دسته یک بود تمام مسابقات لیگ برتر را تماشا می‌کردم تا بازیکن جدید پیدا کنم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 431154

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/431154/فسخودی-دوست-داشتم-فوتبال-بانوان-کمک-کنم-باید-دانش-بازیکنان-افزایش-یابد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com