کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سهرابیان: 750 پوند چیزی نیست که نتوانیم پرداخت کنیم/ دوستان تمایل دارند کدام رشته تعلیق شود

22 تير 1399 ساعت 13:30

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: ما به دلیل تحریم‌ها نتوانسته‌ایم حق عضویت سالیانه بادبانی را پرداخت کنیم و این مبلغ چیزی نیست که از پس آن برنیاییم.


به گزارش بلاغ به نقل ازعلیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص شایعاتی که در مورد تعلیق بادبانی به گوش می رسد اظهار داشت: این موضوع زنگ خطر خوبی بود اما مشکلی نیست. ما بدهی نداریم بلکه حق عضویت سالانه است که باید به فدراسیون جهانی پرداخت کنیم اما به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم حق عضویت را بدهیم.
وی افزود: سال قبل می‌توانستیم در مسابقات یا در کنگره این پول واریز کنیم اما به دلیل شیوع کرونا و تعلیق رویدادهاT این اتفاق رخ نداد. بدهی ما ۷۵۰ پوند است. این چیزی نیست که توانایی پرداخت آن را نداشته باشیم. حتی صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به ما گفته بود اگر در خصوص حق عضویت مسائلی هست می‌توانند مانند سال قبل آن را پرداخت کنند.
رئیس فدراسیون قایقرانی یادآور شد: نمی‌دانم این صحبت از کجا آب می خورد. فدراسیون جهانی هم گفته ما می‌دانیم موضوع از چه قرار است و تا آبان ماه می توانیم پول را پرداخت کنیم اما نمی توانیم در انتخابات شرکت کنیم. آنهایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند، بگویند تمایل دارند کدام رشته تعلیق شود؟

وی در خصوص انتخاب شاهو ناصری به عنوان رئیس هیئت کردستان عنوان کرد: رئیس قبلی بسیار توانمند بود. شاهو می تواند کارهای او را ادامه دهد. مدال بازی‌های آسیایی را دارد و می‌تواند به قایقرانی کمک کند. سعی می‌کنیم در خانواده قایقرانی همه افراد کمک کنند. تلفیق شاهو ناصری با مدیر قبلی به روند رو به رشد قایقرانی استان کمک می‌کند.
سهرابیان با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در فدراسیون گفت: دوستان به جای تمرکز روی این صحبت‌ها به این موضوع بپردازند که ما از افراد دانشگاهی برای ارائه دروس و فضای مجازی استفاده کرده ایم. ۴۶ کارگروه درسی داریم که روزی 3 درس تدریس می شود، همه استان ها شرکت می کنند تا علم قایقرانی به روز شود.
سهرابیان درباره بازگشت چند قایقران به اردوهای تیم ملی از جمله مهسا جاور و ملی پوشان روئینگ یادآور شد: دلیل آن را می‌توانید از ورزشکاران بپرسید. شاید آرامشی که در فدراسیون هست، باعث شده برگردند یا شاید دیده‌اند محیط مناسب است. دلیلش را من نباید بگویم. فدراسیون خانه خودشان است. خوشحالم که می‌توانند باز هم افتخارآفرینی کنند. امیدوارم محیط برای همه حتی کسانی که از ایران رفتند هم مناسب باشد تا آنها هم بتوانند برگرداند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 431151

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/431151/سهرابیان-750-پوند-چیزی-نیست-نتوانیم-پرداخت-کنیم-دوستان-تمایل-کدام-رشته-تعلیق-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com