تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۳۱۱۳۳
مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: امسال نه تنها هيچ واحد توليدي در شهركهاي صنعتي آمل تعطيل نشده، بلکه تعدادی از واحدهای راکد نيز به چرخه توليد بازگشته‌اند.
۰
plusresetminus
امسال هيچ واحد توليدی در شهرک‌های صنعتی آمل تعطيل نشد
به گزارش بلاغ، گزارش سید مصطفی موسوی اظهار داشت: ۲۱۸ واحد تولیدی در چهار شهرک صنعتی آمل فعال هستند و امسال نه تنها هیچ واحدی در این شهرکهای صنعتی تعطیل نشد بلکه تاکنون با حمایت دولت، فعالیت پنج واحد تولیدی راکد نیز از سر گرفته شده است.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی مازندران افزود: ۳۸۲ واحد تولیدی در این شهرکهای صنعتی قرارداد منعقد کردند که ۳۲۷ واحد، پروانه بهره برداری دارند.

وی بیان داشت: البته ۱۰۹ واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی چهارگانه شهرستان آمل شامل شهرک صنعتی امامزاده عبداله، بابکان، جمشید آباد و لاریجان بدلایل مختلف از جمله اختلافات بین شرکاء، راکد هستند که فعال نبودن این واحدها هم، مربوط به یک دهه گذشته است.

موسوی با اشاره به این نکته که بیشترین متقاضی برای ایجاد واحدهای صنعتی و سرمایه گذاری جدید در شرکت شهرکهای صنعتی مازندران مربوط به آمل است تصریح كرد: آمار تقاضا به حدی است که بدلیل کمبود زمین، جوابگوی متقاضیان نیستیم.

وی ادامه داد: با تدبیر دولت، تمام سعی و تلاش بر این است تا مشکلات و مسائل واحدهای راکد در شهرکهای صنعتی شهرستان آمل حل و فصل شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تعداد شاغلان شهرکهای صنعتی شهرستان آمل را ۱۱ هزار و ۴۵۵ نفر اعلام نمود و خاطرنشان كرد: خوشبختانه وضعیت زیر ساختهای این شهرکها، بلحاظ فاضلاب صنعتی، آب، برق، گاز، آسفالت و فضای سبز مطلوب است.

موسوی با اشاره به اینكه مازندران بلحاظ برخورداری از مرزهای دریایی و زمینی، نزدیکی به پایتخت و همجواری با استانهای صنعتی و کشاورزی و همچنین دارابودن موقعیت مناسب، بستری برای سرمایه‌گذاری است اذعان داشت: بهمین دلیل اجرای پروژه‌های عمرانی مناسب در هر شهرک، موجب اشتغال پایدار، ارتقاء تولید و بسترسازی مناسب برای سرمایه‌گذاری می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما