تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۳۱۱۱۲
کاپیتان تیم والیبال لوبه گفت: از شروع تمرینات تیم باشگاهی‌ام هیجان زده هستم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعثمانی خوانتورینا، کاپیتان تیم والیبال لوبه و هم‌تیمی سابق امیر غفور با اشاره به شروع تمرینات تیم باشگاهی‌اش اظهار داشت: از اینکه توانستیم بعد از یک استراحت طولانی بازهم در کنار هم جمع شویم واقعاً هیجان زده‌ هستم. 
وی ادامه داد: بعد از انجام تست‌های پزشکی می‌توانیم کار با بازیکنان قدیمی و جدید خود را آغاز کنیم. در نخستین جلسه تمرینی کارهای بدنسازی و آماده‌سازی را انجام خواهیم داد. امیدوارم هرچه زودتر شرایط به حالت عادی بازگردد، چراکه همه ما به آینده امید داریم.
کاپیتان تیم والیبال لوبه ایتالیا خاطرنشان کرد: ما سه بازیکن کوبایی در ترکیب خود خواهیم داشت؛ ضمن اینکه دچکو و فالاسچی هم به جمع ما اضافه شده اند. هدف اول ما این است که بازیکنان از نظر جسمی به شرایط ایده‌آل برسند. وقفه طولانی در کار ما ایجاد شد و به همین دلیل بازیکنان از نظر بدنی چندان آماده نیستند.
خوانتورینا گفت: نباید فراموش کنیم که چه اتفاقاتی رخ داده، اما باید تلاش کنیم که دوباره شور و شوق و امید خود را ریکاوری کنیم تا هرچه سریع‌تر بتوانیم مقابل هواداران خود به میدان برویم. به همه هواداران خود سلام می‌کنم و امیدوارم خیلی زود شاهد حضور آنها در سالن مسابقات باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲