تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۳۱۱۰۰
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برد 6 امتیازی را مقابل گل گهر کسب کردیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعبدالله ویسی در کنفرانس خبری پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل گل گهر اظهار داشت: همان طور که قبل از بازی گفته بودم، دیدار پر فشار و پر استرسی را داشتیم. تمام نقاط قوت و ضعف گل گهر را آنالیز کرده بودیم و بچه ها هم تمام توان خود را گذاشتند و توانستند برد خوبی را کسب کنند که می توان گفت 6 امتیازی بود.
وی در مورد اعتراض به داوری گفت: داور مسابقه اشتباه داشت. اگر در صحنه اول دروازه بان آنها را اخراج می‌کرد و پنالتی می‌گرفت دیگر اشتباه دوم که آنها معتقد بودند توپ از دروازه عبور کرده، صورت نمی‌گرفت. به هرحال اشتباه جزئی از داوری است و من هم معذرت خواهی می‌کنم، چون بازی سختی بود.
سرمربی پیکان تاکید کرد: اعتماد به نفس کل تیم ما برگشته و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم.
ویسی در مورد ادامه مسابقات گفت: قبلا به دیگر تیم‌ها باید نگاه می‌کردیم، اما الان کاری به نتایج دیگر نداریم و باید بازی هایمان را ببریم. الان همه چیز دست خودمان است. هفته بعد هم یک بازی 6 امتیازی دیگر داریم و اگر ببریم دیگر با خیال راحت به مصاف تیم‌های بالای جدول می‌رویم.
وی عنوان کرد: آنقدر به باشگاه پیکان بدهکار هستیم که الان با این بردها بدهی هایمان را پرداخت می‌کنیم و هیچ غروری در میان بازیکنان وجود ندارد.
سرمربی پیکان در مورد  عملکرد ماهان رحمانی گفت: او در بازی قبلی یک پاس گل داد و با آنالیزی که داشتیم، مقابل گل گهر هم بازی کرد و گل زد. آرش قادری را هم بازی دادیم که پدیده فوتبال ایران است و باز هم از این بازیکنان خواهیم داشت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴