کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاسیس باشگاه‌های قایقرانی عامل رشد و توسعه قایقرانی است

21 تير 1399 ساعت 21:00

دبیر فدراسیون هیات قایقرانی وزارت ورزش و جوانان گفت: تاسیس باشگاه‌ها عامل رشد و توسعه قایقرانی است.


به گزارش بلاغ به نقل ازرضا صابونچی ظهر امروز در انتخابات هیات قایقرانی استان در سنندج بر راه‌اندازی هیات قایقرانی در شهرستان‌ها تاکید و اظهار کرد: هیأت‌های استانی مهم‌ترین ملاک ارزیابی تاسیس باشگاه‌های قایقرانی است.
وی با تاکید براینکه افزایش کمیت هیأت‌های ورزشی به افزایش و رشد کیفی قایقرانی کمک می‌کند، افزود: قبل از ایجاد کیفیت در ورزش باید کمیت و تعداد ورزشکاران، مربیان، داوران و تماشاگران ورزشی افزایش یابد.
دبیر فدراسیون هیات قایقرانی وزارت ورزش و جوانان  خاطرنشانکرد: در تمام رشته‌های ورزشی تمام ورزشکاران علاقمند به ورزش تلاش کرده‌اند و به درجات پیشکسوتی راه یافته‌اند.
وی رشد و توسعه ورزش در کشور را مرهون تلاش‌های ورزشکاران دانست و گفت: فدراسیون وزارت ورزش تا جایی که در توان داشته باشد از همه هیات‌های ورزشی استان‌ها حمایت خواهد کرد.
حمایت فدراسیون قایقرانی از برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در استان ها
دبیر فدراسیون هیات قایقرانی وزارت ورزش و جوانان  گفت: از برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری و مسابقات استانی به صورت جدی حمایت خواهیم کرد.
وی مقوله استعدادیابی ورزشی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: با ترویج و معرفی این رشته ورزشی در مدارس از ظرفیت‌های ورزشی مدارس در جهت رشد و توسعه قایقرانی باید بهره گرفت.
ضرورت همکاری اعضای هیأت و مربیان در راستای رشد و تعالی رشته قایقرانی 
دبیر فدراسیون هیات قایقرانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رئیس هیأت با همکاری اعضای هیأت و مربیان در راستای رشد و تعالی این رشته تلاش کنند تا قایقرانی به جایگاه اصلی خود دست یابد.
به گفته وی، رشته قایقرانی در کنار رشته‌های شنا و دومیدانی میتواند رشته قهرمان پرور و مدال آوری محسوب شود.
گفتنی است؛ در مجمع انتخاباتی هیات قایقرانی سه نفر کاندید بودند و یک نفر انصراف داد.
از میان دو کاندیدا انتخاباتی، شاهو ناصری با کسب اکثریت رای تا سال ۱۴۰۳ به عنوان رییس هیات قایقرانی استان انتخاب شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 431087

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/431087/تاسیس-باشگاه-های-قایقرانی-عامل-رشد-توسعه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com