کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یاران شمالی با هزینه‌ای کمتر از قرارداد اولیه اجرایی شد

21 تير 1399 ساعت 17:30

رئیس هیئت مدیره گروه توسعه انرژی تدبیر گفت: توسعه یاران شمالی از معدود قراردادهای بیع متقابل بود که با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیون دلار امضا شد و ما آن را با ۵۸۰ میلیون دلار اجرایی کردیم.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی وزارت نفت، غلامحسین نوذری رئیس هیئت مدیره گروه توسعه انرژی تدبیر در آیین امضای قرارداد طرح توسعه میدان نفتی یاران گفت: توسعه یاران در فاز یک به دلایلی از جمله شناسایی و تجهیز نیروی انسانی مناسب، مدیریت پروژه، استفاده از ساخت داخل که حدود ۸۰ درصد تجهیزات نصب شده در یاران را تشکیل داد، به‌کارگیری عمده نیروهای بومی و مواردی از این دست، کار بزرگی بود.
وی در ادامه اظهار داشت: توسعه یاران شمالی از معدود قراردادهای بیع متقابل بود که با سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیون دلار امضا شد و ما آن را با ۵۸۰ میلیون دلار اجرایی کردیم. 
نوذری گفت: در یاران شمالی از پمپ‌های درون‌چاهی استفاده کردیم و این یکی از بهترین شیوه‌ها برای افزایش ظرفیت تولید نفت خواهد بود. فکر می‌کنم بیش از ۷۰۰ حلقه چاه نفت کشور به این پمپ ها نیاز دارند و فناوری پیچیده‌ای می‌طلبد که امیدواریم بتوانیم در مسیر ساخت داخل آن موفق باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 431066

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/431066/یاران-شمالی-هزینه-ای-کمتر-قرارداد-اولیه-اجرایی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com