تاریخ انتشارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۰۶۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: نقش عفاف و حجاب در سلامت جامعه بسیار تاثیر دارد و مهم‌ترین مسئله در کاهش آسیب‌های اجتماعی موضوع رعایت عفاف و حجاب است .
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری با فرا رسیدن 21تیرماه روز عفاف و حجاب و با اشاره به اهمیت این مسئله در جامعه اسلامی ، اظهار کرد: امروز مهم‌ترین مسائل بوجود آمده از موضوع آسیب‌های اجتماعی مسأله عدم رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی است و نقش حجاب و عفاف در سلامت جامعه و خانواده بر هیچ کسی پوشیده نیست .
وی  به نقش زن مسلمان در مکتب مترقی اسلام و جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: موضوع حجاب و عفاف بیانگر پذیرفتن نقش زن در جامعه اسلامی است و زن  مهم‌ترین نقش تربیتی را در جامعه اسلامی و خانواده  دارد که موضوع حجاب و عفاف تاثیر مستقیم در کاهش و رفع آسیب‌های اجتماعی خواهد داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران  در بخش دیگری از سخنان خود به پیامدهای بی حجابی در جوامع اسلامی و ...تصریح کرد: بسیاری از مباحث مطرح شده و کارشناسی شده در متلاشی شدن بنیان‌های خانواده و زندگی مشترک مبنای ریشه‌ای دارد و در بسیاری از این موارد مسئله حجاب و عفاف مورد غفلت قرار گرفته شده و باعث مشکلات عدیده‌ای در حوزه خانواده و اجتماع می‌شود که باید برای آن برنامه‌ریزی دقیق داشت.
این مسؤول در ادامه سخنان خود حجاب و عفاف را مهم‌ترین مسأله در سلامت جامعه دانست و خاطر‌نشان کرد: برخلاف نگاه غرب دین مبین اسلام به موضوع زن یک نگاه متعالی و ارزشی دارد و این زمینه حضور زنان را در جامعه پر رنگ‌تر و اثرگذارتر می‌کند و رعایت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی تضمین کننده سلامت زن مسلمان است .
شکریان در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از برخوردهای سلیقه‌ای جریان‌های سیاسی کشور و دولت ها نسبت به موضوع حجاب و عفاف ، تاکیدکرد: متاسفانه دولت‌ها در موضوع عفاف و حجاب سلیقه‌ای رفتار می‌کنند و این مهم‌ترین آسیب جدی در حوزه عفاف و حجاب است .
این استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مازندران در بخش پایانی سخنان خود به بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه اشاره و بیان کرد: بسیاری از دشمنان جوامع اسلامی به‌ویژه مستکبران عالم بر روی مسأله عفاف و حجاب در جوامع اسلامی و حتی جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند و هزینه‌های هنگفتی هم صرف می‌کنند تا سبک زندگی غربی را ترویج کنند و قطعا برای خنثی کردن اینگونه توطئه‌ها نیازمند وحدت بیشتر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی هستیم و باید عفاف و حجاب اولویت همه فعالیت‌های فرهنگی کشور باشد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴