کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ: در یک آزمون سنجش توان ذهنی نمره بالایی گرفتم؛ دکترها تعجب کردند

21 تير 1399 ساعت 13:20

رئیس‌جمهور آمریکا گفته در یک آزمون برای سنجش قوای ذهنی نمره بالایی گرفته که موجب تعجب پزشک‌ها شده است.


به گزارش بلاغ به نقل از«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا گفته اخیراً آزمونی که مربوط به سنجش قوای ذهنی او بوده بر روی او اجرا شده و او توانسته نمره بالایی در آن کسب کرده و پزشک‌ها را متعجب کند. 
 ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری محبوبش فاکس‌نیوز تلاش کرده از این مسئله استفاده تبلیغاتی برای انتخابات هم بکند و گفته رقیب انتخاباتی‌اش، «جو بایدن» هم باید این آزمون را جواب بدهد. 
ترامپ با بریده‌گویی‌‌ها و به کار بردن الفاظ تکراری که یکی از ویژگی‌های همیشگی گفتار او است گفت: «من این تست را اخیراً دادم وقتی که... وقتی که.... آدم‌های چپ افراطی می‌گفتند اصلاً هوش و حواس [ترامپ] سرجایش هست؟ حواسش هست؟ و من بهشان ثابت کردم که هوش و حواسم سر جایش است چون نمره بالایی گرفتم. در آن آزمون نمره بالایی گرفتم.»
او سپس گفت که جو بایدن باید این آزمون را بدهد: «او هم باید همین تست را بدهد، تست خیلی استانداردی است. من آن را در مرکز پزشکی والتر رید جلوی دکترها دادم و خیلی تعجب کردند. گفتند که باورنکردنی است. به ندرت کسی عملکردی مثل شما دارد. ولی او (بایدن) هم باید همین تست را بدهد.»
با این وجود، سخنگوی کاخ سفید نگفته که آیا ترامپ این تست را چه زمانی داده است. او همچنین به سئوال خبرنگاران درباره اینکه نتایج این تست چه زمانی به صورت علنی منتشر می‌شود پاسخ نداد.»
خودستایی‌‌های ترامپ اخیراً به دلیل کتاب افشاگرانه‌ای که یکی از برادرزاده‌های او درباره زوایای شخصیت او نوشته بیشتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. 
مری ترامپ که روان‌شناس بالینی است در این کتاب نوشته که عمویش واجد تمامی ۹ ملاک تشخیصی مربوط به اختلال شخصیت خودشیفته است. با این حال، او نوشته که این برچسب هم دربرگیرنده تمام مشکلات روان‌شناختی او نیست.
مری ترامپ در توضیح درباره چگونگی شکل‌گیری این ویژگی‌های شخصیتی در عمویش گفته که او زیر دست پدری سلطه‌گر و بی‌عاطفه پرورش یافته است.  





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 431019

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/431019/ترامپ-یک-آزمون-سنجش-توان-ذهنی-نمره-بالایی-گرفتم-دکترها-تعجب-کردند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com