کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی غربالگری می‌شوند

21 تير 1399 ساعت 9:00

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه اولویت این دانشگاه سلامت دانشجویان است،‌ گفت: قبل ازشروع نیم‌سال تحصیلی سال جاری تمامی دانشجویان این دانشگاه غربالگری می‌شوند تا در صورتی که دچار بیماری کرونا هستند به آنها کمک کنیم.


به گزارش بلاغ به نقل ازغلامرضا لطیفی معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به غربالگری تمامی دانشجویان این دانشگاه گفت:‌یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که این دانشگاه در حال حاضر انجام می‌دهد غربالگری همه دانشجویان این دانشگاه است تا بتوانیم با این کار از سلامت دانشجویان خود اطمینان حاصل کنیم.
* دانشگاه علامه طباطبایی از دانشجویان کرونایی حمایت می کند
وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم این دانشگاه حمایت از دانشجویان کرونایی است. این افراد پس از شناسایی در طرح غربالگری مورد حمایت دانشگاه  هم از لحاظ بهبود جسمانی و هم از لحاظ وضعیت آموزشی در شرایط خاص قرار خواهند گرفت.

* غربالگری برای همه مقاطع تحصیلی اجباری است
لطیفی تصریح کرد: غربالگری دانشجویان این دانشگاه برای همه مقاطع تحصیلی اجباری بوده و باید همه دانشجویان در این طرح شرکت کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430983

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430983/دانشجویان-دانشگاه-علامه-طباطبایی-غربالگری-می-شوند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com