تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۹۷۱
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: طی گذشت ۵۰ روز از طرح‌های دریا تعداد نجات‌یافتگان به ۲۵۹ نفر رسید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنقی کریمیان امروز درباره وضعیت طرح‌های دریا در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حالی ۵۰ روز از آغاز طرح‌های دریای مازندران می‌گذرد که ناجیان همانند گذشته و با تلاشی مضاعف در ۳۷۵ نقطه حادثه‌خیز ساحل استان حضور دارند.
وی افزود: ناجیان غریق از ساعت ۸ تا ۲۰ هر روز در طرح‌های دریای مازندران حضور فعال دارند که در این مدت تاکنون شاهد پایان تلخ زندگی ۶ تن در دریای مازندران بودند.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: همچنین در این مدت شاهد نجات افراد از خطر حتمی مرگ در دریا بودیم که تاکنون آمار نجات‌یافتگان در دریای مازندران به ۲۵۹ نفر رسید که از اهمیت بسزایی برخوردار است.
کریمیان با تاکید بر توجه به هشدارها و توصیه‌های ناجیان غریق، خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت توجه به هشدارها متاسفانه برخی افراد به توصیه‌ها توجهی نمی‌کنند که پیامد آن به پایان زندگی برخی تمام شده است.
وی با بیان اینکه حتی یک غرقی هم در دریا نباید داشته باشیم، یادآور شد: پرهیز از شنا در دریای مواج، نقاط سنگ‌چین و اسکله‌ها، دریای مواج و همچنین توجه به شنا در ساعات حضور ناجیان غریق از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: دریای مازندران مواج بوده و شنا در دریای مواج توصیه نمی‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴