سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بهتر است تصمیم‌گیری در مورد پارس‌جنوبی و استقلال را زودتر مشخص کنید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازعبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی هر چه به هفته آخر نزدیک می‌شود، حساس‌تر و پر استرس‌تر دنبال می‌شود. دیدار ما با گل‌گهر پایاپای خواهد بود. دو تیم برای ماندن در جدول لیگ تلاش می‌کنند. ما با توجه به برتری که هفته گذشته به دست آوردیم، به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم.
وی در مورد اینکه پیکان بعد از 18 سال در اصفهان ذوب‌آهن را شکست داد، اظهار داشت: نوبتی هم بود، نوبت ما بود که برنده شویم. از این شرایط خسته شده بودیم. مقابل ذو‌ب‌آهن خوب بازی کردیم و شرایط هم به نفع ما رقم خورد و توانستیم بعد از 17، 18 سال در اصفهان برنده شویم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد شناخت از گل‌گهر گفت: دو بازی آخر این تیم را دیده‌ام. این تیم گردن کلفت بازی می‌کند و 4، 5 بازیکن هم به جمع خود اضافه کرده‌اند. در دو دیداری که از آنها دیدم، شکست خوردند و با باخت مقابل ما بازی می‌کنند. از نظر روحی شرایط خوبی داریم و امیدوارم در این مسابقه هم موفق شویم.
ویسی در مورد نتیجه بازی معوقه پارس‌جنوبی و استقلال تهران عنوان کرد: تصمیم نهایی را در این زمینه سازمان لیگ و فدراسیون می‌گیرد. باید تکلیف بازی‌ها زودتر مشخص شود. اگر قرار است بازی انجام شود، زودتر این اتفاق بیفتد زیرا نتایج آن در بالا و پایین جدول اهمیت دارد.
وی در مورد اینکه چرا گل‌گهر و پیکان که از تیم‌های پر امکانات هستند در انتهای جدول قرار گرفته‌اند، گفت: پیکان جایگاهش اینجا نبود. ذوب‌آهن که هفته گذشته مقابلش بازی کردیم، تیم خوبی است و جایگاهش در انتهای جدول نیست اما گاهی شرایط از نظر روحی خراب می‌شود. وضعیت گل‌گهر، پیکان و ذوب‌آهن خوب است و آنها باید در لیگ بمانند. تیم‌هایی که امکانات و شرایط مالی خوبی دارند، بهتر است در فوتبال باشند. امیدوارم شرایط به نفع آنها رقم بخورد زیرا حضور تیم‌های بی‌پول و بی‌امکانات به نفع فوتبال نیست.
وی در مورد اینکه تیمش در لیگ برتر خواهد ماند، اظهار داشت: ‌100 درصد تلاش می‌کنیم بمانیم. باید تشکر ویژه‌ای هم در مورد هیأت مدیره داشته باشیم که سر تمرین آمدند و به ما روحیه دادند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما