تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۹۴۳
مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از ماموریت های ما این است که سکوی فعالیت تجارت الکترونیک در کشور باشیم تا بتوانیم با کمک همه فعالان حوزه ارتباطات تحولی در این رابطه ایجاد کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار  با بیان اینکه شرکت ملی پست به  سکوی فعالیت تجارت الکترونیک تبدیل می شود ، گفت: یکی از ماموریت های ما این است که سکوی فعالیت تجارت الکترونیک در کشور باشیم تا بتوانیم با کمک همه فعالان حوزه ارتباطات تحولی در این رابطه ایجاد کنیم. 
*  برای هر استان یک زیرساخت تعریف کردیم
وی افزود: در حال حاضر نخستین گامی که برای الکترونیکی شدن فعالیت های پستی برداشته ایم حمایت از شتابدهنده ها است به طوری که برای هر استان یک زیرساخت تعریف کردیم به این معنی که فضای کار مناسب در اختیار استارت آپ های فعال گذاشتیم تا با فعالیت در حوزه پست، ایده ما را ارائه داده و عملیاتی کنند.

* از ایده هایی که منجر به ترافیک پست شود حمایت می کنیم
نعمتی تصریح کرد: یکی از اولویت های شرکت ملی پست در سال جهش تولید استفاده از ایده پردازی شرکت های دانش بنیان است به طوری که در راستای همکاری با مجموعه های استارت آپی از ایده هایی که منجر به ترافیک پست شود حمایت می کنیم و این آمادگی وجود دارد که اگر بخواهند همکاری شان را به طور مستمر با شرکت پست ادامه دهند وضعیت مناسبی را برای آنها محیا کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما