تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۹۳۹
در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران و معاون وزیر خارجه روسیه تحولات منطقه از جمله سوریه، عراق و فلسطین مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار گرفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازکاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز پنجشنبه ۱۹ تیر ماه با «میخاییل بوگدانف» معاون وزارت امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و گفت‌و‌گو کرد. 
در این دیدار طرفین در مورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه از جمله سوریه، عراق، فلسطین (طرح صهیونیستی - آمریکایی معامله قرن) و لیبی تبادل نظر و گفت‌و‌گو کردند.
در این دیدار جلالی و بوگدانف بر ضرورت استمرار رایزنی و همکاری دو کشور در خصوص مسائل منطقه و همچنین تداوم تماس‌ها و دیدارهای خود تاکید کردند. 
به گزارش فارس، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز پنجشنبه اول خرداد ۱۳۹۹ نیز با «میخائیل بوگدانف» معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا تلفنی گفت‌و‌گو کرده بود.در این گفت‌و‌گو طرفین در مورد روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای از جمله سوریه، عراق، فلسطین (طرح صهیونیستی - آمریکایی معامله قرن)، یمن و لیبی تبادل نظر کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما