سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: نمی‌توانیم ریسک کنیم و منتظر اشتباهات تیم پرسپولیس می‌مانیم تا نهایت استفاده را از این بازی نمایم و به 3 امتیاز بازی دست یابیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرضا مهاجری در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم بعد از یک سال به فوتبال تبریز بازگشتم، هر چند شرایط با سال گذشته کاملا متفاوت است، جا دارد از مالک و مدیران و تماشاگران تیم نساجی تشکر نمایم که از من حمایت کردند و خاطرات خوبی را برای هم رقم زدیم و امیدوارم در ادامه لیگ نساجی هم موفق باشد و از یک منطقه فوتبال‌خیز به منطقه فوتبال‌خیز دیگر آمدم.
وی گفت: کارمان سخت و زمان محدود است و بازی‌های فشرده است و فرصت زیادی برای تمرین نداریم و امیدواریم بتوانیم این امانت را به سلامت به مقصد برسانیم و قبل از بازی مسجد سلیمان به تیم ماشین‌سازی اضافه شدم و زمان کارهای تاکتیکی نداشتیم.
مهاجری گفت: در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در نیمه نخست اصلا خوب نبودیم، اما در نیمه دوم بهتر شده و چند فرصت گلزنی داشتیم که با درخشش دروازه‌بان تیم نفت مسجد سلیمان این فرصت ها از دست رفت.
وی تصریح کرد: بازی سختی برابر پرسپولیس داریم و این تیم نیاز به تعریف و تمجید ندارد و‌ 3 دوره قهرمان شده و امسال هم مدعی اول قهرمانی است، اما این قول را می‌دهم که بازیکنان تیم ماشین‌سازی نهایت تلاش خود را خواهند کرد و تلاش می‌کنند که کاستی‌های گذشته را جبران کنند و این بازیکنان نیاز به اعتماد به نفس و خودباوری داشته و ما هم سعی کردیم بعد از 2 بازی سخت در خوزستان داشتیم، بازیکنان را از لحاظ روحی روانی مهیا این بازی نمایم و تلاش می کنیم علاوه بر بازی خوب، نتیجه لازم را هم گرفته که دور از انتظار نیست، کسب نمایم.
سرمربی تیم ماشین‌سازی گفت: تمام تلاش ما برابر پرسپولیس کسب 3 امتیاز و پیروزی در این بازی است اما همه چیز دست ما نیست و پرسپولیس تیمی است که از حداقل فرصت‌ها حداکثر استفاده کرده و نمونه آن بازی سال گذشته 2 تیم بود که ما و پرسپولیس بازی پایاپایی انجام دادیم و حتی در دقایقی از بازی ما برتر بودیم، اما یک لحظه غفلت سبب شده نتیجه را از دست دهیم.
مهاجری گفت: تلاش می‌کنیم ابتدا گلی را دریافت نکنیم و حملاتی را روی دروازه حریف برنامه‌ریزی کرده و در زمان مناسب بتوانیم گل بزنیم و با بازی منطقی نتیجه لازم کسب کنیم.
وی گفت: من در بازی نفت مسجد سلیمان 4 تعویض کرده بودیم و تعویض در جهت تقویت بازی تیم است و آن نیاز به این است که نیمکت تیم کیفیت لازم را داشته باشیم و اگر تعویض‌ها بتواند در روند تهاجمی تیم تاثیر داشته باشد، حتما از تمامی ظرفیت‌های خود برای پیروزی استفاده خواهیم کرد و چون فرصت کافی در تمرینات نداشتیم، نمی‌توانیم ریسک کنیم و منتظر اشتباهات پرسپولیس می مانیم تا نهایت بهره را از این بازی ببریم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴