تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۹۲۷
سرپرست تیم داوران علمی پزشکی چالش کرونا گفت: حمایت از ایده های افراد صاحب تفکر در چالش های اینچنینی اتفاق می افتد و اگر قابلیت اجرا داشته باشند به مرحله تولید نیز راه می یابند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمدرس موسوی سرپرست تیم داوران علمی پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ، با اشاره به بحران ویروس کرونا در سراسر جهان اظهار کرد: این ویروس ابتدا از چین سپس در سایر کشورها شیوع یافت.
وی افزود‌: مدتی پس از این بحران فراخوانی در کشور تحت عنوان چالش کرونا در کشور مطرح شد که مخاطب این چالش، مردم و جوامع دانشگاهی بودند.حدود چند صد طرح در حوزه‌های مختلف در این چالش در دو بخش ایده محور و محصول محور توسط ملت ایران ثبت شد.
سرپرست تیم داوران علمی پزشکی افزود: درغربالگری اولیه ایده‌ها، حدود ۴۰۰طرح به مرحله بعدی منتقل و حدود ۲۰۰ طرح در حوزه‌های پزشکی و دارویی بودند که به دانشکده پدافند غیرعامل جهت غربالگری اولیه و ادامه مراحل منتقل شدند.
وی با تاکید به ادامه مرحله داوری گفت: پس از غربالگری ایده‌ها، در مورد طرح‌هایی که به مرحله بالاتری جهش یافتند، با صاحب ایده تماس می‌گیریم و سعی می‌کنیم حمایت‌هایی که آن‌ها نیازمند آن هستند را برایشان فراهم کنیم.
موسوی با اذعان به مراحل پایانی داوری ایده‌ها عنوان کرد: پس از غربالگری و داوری اولیه، ایده‌ها به مرحله بعدی منتقل و به دو بخش تقسیم می شوند، برخی طرح‌ها به مرحله تولید راه‌ می‌یابند، برخی ایده‌ها باید مدارک موردنظر را تکمیل کنند و برخی ایده‌ها هم مبنای علمی و ارزش حمایت ندارند که این طرح‌ها برگشت خواهند خورد.
سرپرست تیم داوران علمی پزشکی با اشاره به اینکه چالش کرونا موقعیت مناسبی است، تصریح کرد: در چالش های مختلف از جمله چالش کرونا از ایده های برخی از افراد صاحب تفکر که به خط تولید نمی‌رسند و هیچ‌گاه حمایت و نمی‌شوند، حمایت می‌شود و اگر قابلیت اجراشدن را داشته باشند به مرحله تولید نیز راه‌ می‌یابند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷