کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«جیم کری» اولین رمان خود را منتشر کرد

20 تير 1399 ساعت 12:40

جیم کری بامزه در همکاری با «دانا واچون» رمانی با عنوان «خاطرات و اطلاعات نادرست» نوشته که در آن، ضد قهرمانش افسردگی دارد و داستان دارای قسمت اوج آخرالزمانی است.


به گزارش بلاغ به نقل ازهالیوود ریپورتر، جیم کری اولین رمان خودبا عنوان «خاطرات و اطلاعات نادرست» از سوی انتشارات «Knopf» منتشر کرد.

 
جیم کری بامزه در همکاری با «دانا واچون» رمانی با عنوان «خاطرات و اطلاعات نادرست» نوشته که در آن، ضد قهرمانش افسردگی دارد و داستان دارای قسمت اوج آخرالزمانی است.

 
کتاب جدید داستانی طنزآمیز، را روایت می کند که به جستجوی معنای زندگی مبتنی بر جزئیات زندگی این کمدین می پردازد. می توانید آن را در سایت آمازون تهیه کنید.

 
«جیم کری» در مورد این کتاب با نیویورک تایمز صحبت کرد و گفت: پایان جهان است و ما کتاب کاملی برای آن داریم. پایان تمدن نیست فقط پایان یک دنیاست، دنیای خودخواهی...

 
از آنجا که این کتاب بر اساس جزئیات واقعی زندگی جیم کری است، شامل شخصیت هایی است که از واقعیت امروز به داخل داستان کشیده شده اند.

 
یکی از شخصیت های کتاب «نیکلاس کیج»  مجموعه دار جمجمه های دایناسور است که بهترین دوست شخصیت اصلی را نیز بازی می کند.

 
کری در مورد چگونگی گنجاندن نیکلاس کیج و سایر افراد مشهور در کتاب در مورد اهداف خود صحبت کرده است و کیج در واقع او را تشویق نیز کرده است.

 
علاوه بر مطالب و تصاویر جذاب کتاب مصور جیم کری، اینکه تصویر خود او از زندگی اش را چطور در این کتب روایت می کند و خود را در زندگی چطور میبیند نیز از موارد جذاب کتاب خواهد بود. 

 
«جیم کری» همچنین تور سراسری این کتاب را در شهرهای آمریکا با همراهی همکار نویسنده اش «دانا واچون» ترتیب داده است.


جیمز یوجین «جیم» کری زادهٔ ۱۷ ژانویهٔ ۱۹۶۲ هنرپیشه و کمدین کانادایی-آمریکایی است. او تاکنون ۲ بار برندهٔ جایزهٔ «گلدن گلوب» برای فیلم‌های «نمایش ترومن» و «مرد روی ماه» شده ‌است. جیم کری بدون شک یکی از بهترین بازیگران کمدی تاریخ سینماست. او بخاطر مشکلات مالی خانواده و بیماری پدرش در ۱۹سالگی از تورنتو به لس آنجلس نقل مکان کرد.
در هالیوود مدتی اجراهای کمدی تک نفره را در کلوب‌های شبانه تجربه کرد و آرام ‌آرام وارد سینما شد.  «پگی سو ازدواج کرد» از فرانسیس فورد کوپولا مهم ترین فیلم اوایل دوران کاری اش بود اما با فیلم «ایس ونچورا» روند موفقیت هایش آغاز شد. در اینجا بود که برای نخستین بار قابلیت‌های فراوان کمدی‌اش را به نمایش گذاشت و نقش اول فیلم «ماسک» را از آن خود کند. و ازین پس در حوزه کاری خود در بالاترین سطح در هالیوود فعالیت کرد که همچنان هم ادامه دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430925

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430925/جیم-کری-اولین-رمان-خود-منتشر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com