تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۳۰۹۰۹
روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد آمریکا و لیبی در حال تحقیق درباره روابط میان رئیس تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی با ونزوئلا هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروزنامه «وال استریت ژورنال» اعلام کرد دولت آمریکا به همراه دولت وفاق ملی لیبی در طرابلس، درباره روابط ادعایی میان ژنرال خلیفه حفتر رئیس تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی با ونزوئلا تحقیق می‌کنند.
وال استریت ژورنال به نقل از مقاماتی آمریکایی نوشت:« واشنگتن و لیبی درباره قراردادهای مشکوک میان ونزوئلا و ژنرال خلیفه حفتر تحقیق می‌کنند».
این روزنامه افزود: «این تحقیقات به دنبال فرود هواپیمای حفتر در ونزوئلا  در حال انجام است، زیرا این هواپیما مظنون به انتقال طلا از ونزوئلا به کشورهایی در اروپا و خاورمیانه است».
وال استریت ژورنال ماه گذشته ادعاهایی از تحقیقات آمریکا درباره برخی تلاش‌ها برای امضای قراردادهای نفتی میان حفتر و ونزوئلا با واسطه یک شرکت حمل ونقل که دفتر آن در دوبی قرار دارد، منتشر کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما