فرماندار سوادکوه خبر داد

محدودیت تردد در مناطق گردشگری سوادکوه

تاریخ انتشارجمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۳۰۹۰۲
فرماندار شهرستان سوادکوه با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان، گفت: به علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تعطیلات آخر هفته اقداماتی از سوی ستاد کرونا در محدودیت رفت آمد به مناطق روستایی و مناطق گردشگری اعمال می‌شود.
۰
plusresetminus
محدودیت تردد در مناطق گردشگری سوادکوه
سعید یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ به وضعیت قرمز شهرستان سوادکوه اشاره و اظهار کرد: به علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا و تعطیلات آخر هفته اقداماتی از سوی ستاد کرونا در محدودیت رفت آمد به مناطق روستایی و مناطق گردشگری اعمال می‌شود.  

وی افزود: بدین ترتیب  ورودی آزادمهر بسمت ولوپی به قصد رفتن به روستاهای گردشگری خصوصاً دراسله رفت و آمد محدود و فقط با هماهنگی با نیروی انتظامی امکان پذیر است. 
 
فرماندار شهرستان سوادکوه دیگر محدودیت‌ها را شامل ورودی ورسک و اجت، منطقه گردشگری دریاچه شورمست عنوان و تصریح کرد: ورود مسافران و گردشگران به منطقه بزلا، دریاچه شورمست و سایر مناطق تفریحی ممنوع است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود. 
 
رئیس ستاد مبارزه با بیماری کرونا شهرستان سوادکوه از افراد غیربومی خواست از ورود به روستاهای شهرستان جهت حفظ سلامتی خود و اطرافیان خودداری کنند و افزود: در مناطق روستایی از جمله خانقاه پی(فلورد) محدودیت رفت و آمد وضع شده و فقط ساکنین روستا می‌توانند تردد کنند.

​​​​​​​​​یزدانی در پایان گفت:مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان با جدیت اعمال می‌شود که بر این اساس در همه محیط های کار مشاغل مختلف از جمله ادارات، بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، فعالیت‌های عمرانی و اصناف مختلف استفاده از ماسک و رعایت مقرارت بهداشتی الزامی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴