تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۶۵
فرماندهی انتظامی ساری از دستگیری13 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازپایگاه خبری پلیس، ناصرعلی صفرپور اظهار کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز بخش انتظامی فرح آباد ساری اجرا شد .
وی،افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی قضائی و در عملیاتی ضربتی موفق به شناسایی و دستگیری 13 متهم به سرقت، 7 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 68 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در سطح حوزه استحفاظی شدند.
صفرپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح یک کیلوگرم مواد مخدر، یک دستگاه خودرو، دو دستگاه دوچرخه ،15 عدد ابزار و وسایل منازل مسکونی، 30 قطعه تجهیزات داخلی خودرو سرقتی کشف شد .
فرمانده انتظامی ساری در پایان از توقیف 25 خودرو و 26 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس گفت: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است .





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴