تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۶۲
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: پایین بودن تعداد وکیل در جامعه موجب می‌شود نرخ دستمزد به‌گونه‌ای طراحی شود که اقشار آسیب‌پذیر جامعه نتوانند به وکیل دسترسی پیدا کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازغلام‌رضا شریعتی امروز درباره افزایش تعداد وکلا در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، اظهار کرد: یکی از موضوعات و مسائل مهمی که در جامعه با آن مواجه هستیم بحث کمبود وکیل است که باید در دستور کار جدی نمایندگان قرار گیرد.
وی افزود: ازجمله مسائلی که در ارتباط با کمبود وکیل شاهد آن هستیم چون تعداد وکیل در جامعه بسیار کم است موجب می‌شود نرخ دستمزد به‌گونه‌ای طراحی شود که اقشار آسیب‌پذیر جامعه نتوانند به وکیل دسترسی پیدا کنند.
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه  باید سازوکارهای لازم را برای افزایش تعداد وکیل در جامعه در دستور کار قرار دهد، خاطرنشان کرد: در این زمینه اگر درخواستی باشد حتما در کمیسیون قضائی به همکاران اعلام می‌کنیم تا در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.
شریعتی در پایان گفت: به‌طور حتم کمبود وکیل در جامعه درحال حاضر نوعی انحصار است که موجب مشکلات و مسائلی از جمله فساد خواهد شد که باید به‌صورت جدی پیگیری شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴