تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۲۴
رییس مجلس در پیام هایی خطاب به روسای مجالس نمایندگان و مشاوران ژاپن وقوع حادثه سیل و جان باختن تعدادی از مردم این کشور را تسلیت گفت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه به تاداموری اوشیما و اکیکو سانتو روسای مجالس نمایندگان و مشاوران ژاپن، جانباختن تعدادی از مردم این کشور در حادثه سیل و رانش زمین در جزیره هنشو را تسلیت گفت .
متن پیام‌های رئیس مجلس به شرح زیر است:
جناب آقای تاداموری اوشیما 
رئیس محترم مجلس نمایندگان پادشاهی مشروطه ژاپن 
عالیجناب؛
با تأثر فراوان از خبر سیل و رانش زمین در ژاپن که منجر به مفقود و جان باختن جمعی از هموطنان تان گردید مطلع شدم. صمیمانه ترین مراتب همدردی اینجانب را پذیرا باشید و تسلیت مرا به نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت کشور دوست ژاپن و به ویژه خانواده های مصیبت دیده ابلاغ نمایید.
با اغتنام از فرصت، سلامت و موفقیت روز افزون جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس، سعادت و کامیابی دولت و ملت کشوردوست پادشاهی مشروطه ژاپن و بهبودی مصدومین این حادثه را آرزو می نمایم.
همچنین قالیباف در پیام جداگانه دیگری خطاب به  رئیس محترم مجلس مشاوران پادشاهی مشروطه ژاپن 
به وی تسلیت گفت. 
متن پیام رئیس مجلس به شرح ذیل است: 
سرکار خانم آکیکو سانتو
رئیس محترم مجلس مشاوران پادشاهی مشروطه ژاپن 
عالیجناب؛
با تاثر فراوان از جان باختن جمعی از هموطنان تان در حادثه سیل و رانش زمین در استان کیوشو ژاپن مطلع گردم. اینجانب ضمن ابراز همدردی، به سرکار عالی، نمایندگان محترم پارلمان، دولت و ملت کشور دوست ژاپن تسلیت گفته، صبر و شکیبایی برای خانواده‌های مصیبت دیده و سلامتی مصدومین این حادثه را آرزو می نمایم.
احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.
محمدباقر قالیباف 
رئیس مجلس شورای اسلامی 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما