تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۸۲۰
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۶۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در سه ماه اول سال جاری با تلاش همکاران ستاد دیه و اداره کل زندان استان آزاد شدند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران  در جمع خبرنگاران، طی گفت‌وگویی اظهار کرد: کمک به افراد نیازمند اگر همراه با خلوص نیت و به خاطر رضای پروردگار باشد دارای تأثیرات بی‌شمار است و یکی از نقاط قوّت اخلاق اسلامی انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: یکی از شاخصه‌های ارتباط انسان مسلمان در کنار ارتباط با خالق و ارتباط با خویش، ارتباط با محیط و انسان‌ها است که یکی از راه‌های آن خدمت به خلق و نمود بارز آن گذشت و ایثار نسبت به هم‌نوع است.
رئیس ستاد دیه مازندران عنوان کرد:  فعالیت در راستای فراهم کردن زمینه آزادی زندانیانی که به واسطه عجز از پرداخت بدهی های مالی در زندان بسر می‌برند امری خداپسندانه و دارای اجر و پاداش  فراوان  نزد خداوند است.
وی اعلام کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در سه ماه گذشته تعداد ۵۸ نفر از زندانیان در سطح استان با پرداخت مبلغ ۲۰ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ۱۷۶ هزار و ۹۲۰ ریال آزاد شدند.
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: این تسهیلات شامل تسهیلات بانکی، کمک‌های بلاعوض، مساعدت در پرونده‌های اعسار و تقسیط توسط همکاران قضایی، اخذ گذشت از شکات بوده است.
اکبری ابراز کرد: با احتساب ۱۰ نفر از محکومان مالی غیرعمد که به برکت ورود پرچم مقدس امام رضا (ع) به زندان و با پیگیری مدیر کل زندان مازندران طبق مقررات قانونی نیز از زندان آزاد شدند، مجموع زندانیان آزاد شده در سه ماه اول سال‌ جاری به ۶۸ نفر رسیده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰