تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۷۶۲
رسانه‌های آمریکا بخش‌هایی از مهم‌ترین افشاگری‌های برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا علیه او در یک کتاب جدی را منتشر کرده‌اند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازرسانه‌های آمریکا روز سه‌شنبه به انتشار برخی از بخش‌های مهم کتابی افشاگرانه علیه خانواده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که توسط یکی از برادرزداه‌های او نوشته شده پرداخته‌اند.
«مری ترامپ»، برادرزاده دونالد ترامپ قرار است هفته آینده این کتاب را منتشر کند. او که روان‌شناس بالینی است و تألیفاتی در این حوزه دارد گفته قصد دارد در این کتاب به شرح این بپردازد که چگونه سال‌ها تاریکی، کژکاری و شقاوت‌ها عمویش را به سیاستمداری آن چنان خطرناک تبدیل کرده که اکنون تهدیدی علیه بهداشت، امنیت و ثبات دنیا به شمار می‌رود. 
روزنامه نیویورک‌تایمز نوشته مری ترامپ در این کتاب تلاش کرده توضیح دهد چگونه موقعیت ترامپ در یکی از مشهورترین و ثروتمندترین امپراطوری‌های مستغلات نیویورک موجب شکل‌گیری «رفتارهای تحریف‌شده» در رئیس‌جمهور کنونی آمریکا شد.
منظور مری ترامپ از عبارت «تحریف‌شده»- آن‌طور که خودش توضیح داده- «تعریف دیگران بر حسب پول» و «روی آوردن به تقلب به عنوان یک سبک زندگی» است. 
مری ترامپ ۵۵ ساله نخستین عضو خانواده ترامپ است که با نوشتن کتابی درباره اسرار این خانواده از آنها فاصله گرفته است. از ماه گذشته میلادی، خانواده ترامپ به رهبری یکی از برادران کوچک‌تر دونالد ترامپ تلاش‌هایی را برای جلوگیری از انتشار این کتاب آغاز کرده‌اند. 
مهم‌ترین بخش‌های این کتاب در زیر آمده‌اند: 
تقلب در امتحان ورودی کالج
مری ترامپ نوشته هنگامی که ترامپ دانش‌آموز دبیرستان بوده به کسی پول داده تا در آزمون ورودی کالج شرکت کند. 
در حال تکمیل...





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰