کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کتائب حزب الله: آمریکا و صهیونیست‌ها عامل ترور مخالفان اشغالگری در عراق هستند

18 تير 1399 ساعت 12:00

جنبش کتائب حزب الله عراق گفت همان گونه که نقش آمریکا و صهیونیست‌ها در کشتارهای وحشیانه در جریان اعتراضات این کشور کاملا روشن است حالا هم عامل زنجیره ترور مخالفان اشغالگری آمریکا در عراق هستند.


به گزارش بلاغ به نقل ازکتائب حزب الله اتهام پراکنی رسانه‌های معاند علیه الحشد الشعبی در قضیه ترور هشام الهاشمی کارشناس امنیتی عراق را در راستای پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مقاومت برابر اشغالگری آمریکا توصیف کرد.
بر اساس گزارش شبکه المیادین، کتائب حزب الله عراق در بیانیه‌ای تاکید کرد که اتهام پراکنی‌ها علیه مقاومت در زنجیره ترور مخالفان حضور آمریکا در عراق، یک خط مشی آشکار  رسانه‌های معاند است.
کتائب حزب الله با بیان اینکه رسانه‌های معاند با اتهام پراکنی علیه عراقی‌های شریف، تریبون صهیونیست‌ها شده اند، گفت: «سرعت اتهام پراکنی علیه طرف‌های مخالف پروژه اشغالگری آمریکا ثابت می‌کند که آلت قتل و تهمت، هر دو یک چیز است».
در این بیانیه آمده است: «دخالت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در کشتارهای وحشیانه در جریان اعتراضات یک ساله اخیر کاملا روشن شده بود و کارنامه جنایات تروریستی آمریکا و حامیان آن خط مشی تروریستی و کینه توزانه آنها را رسوا می‌کند و رذل و پستی تصمیم سازان این ترورها را نشان می‌دهد».
کتائب حزب الله در پایان آورده است: «مجاهدان مبارز ما، مزین به اخلاق دلاورمردی و پهلوانی و اصول و ارزش‌های محکم دین اسلام هستند و ترورهای این سرکش‌ها، سربازان مقاومت را از انجام وظیفه قانونی، اخلاقی و ملی خود باز نمی‌دارد».
به گفته مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت کشور عراق و با استناد به تصویرهای دوربین‌های مدار بسته، شب گذشته، دو فرد موتورسوار در منطقه «زیونه» بغداد، «هشام الهاشمی» تحلیل‌گر و کارشناس امور امنیتی عراق را هدف قرار دادند و وی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
گفته می‌شود که وی پس از اتمام یک مصاحبه تلویزیونی ترور شده است. برخی اکانت‌های مرتبط با گروه تروریستی داعش اعلام کردند که اعضای این گروه این ترور را انجام داده‌اند، اما برخی رسانه‌ها تلاش می‌کنند این حمله را به الحشد الشعبی منتسب کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430751

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430751/کتائب-حزب-الله-آمریکا-صهیونیست-ها-عامل-ترور-مخالفان-اشغالگری-عراق-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com