کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بستری بودن حدود 500 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

18 تير 1399 ساعت 11:10

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون ۴۹۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.


به گزارش بلاغ طی روزهای گذشته که مردم مازندران به سمت هم‌زیستی مسالمت‌آمیز با کرونا پیش رفتند و هشدارها را کمتر توجه می‌کردند با توجه به هشدارهای داده شد و قرار گرفتن مازندران در وضعیت هشدار شرایط بهتر شد و درحال حاضر گزارش‌های میدانی خبرنگار فارس در سطح شهر نشان می‌دهد مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی گرفتند.

البته استان مازندران در فروردین ماه امسال در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته بود که از تعطیلات عیدفطر کم کم توصیه‌های بهداشتی کمتر توجه شد، که با توجه به شرایط مازندران مردم به این توصیه‌ها توجه می‌کردند تا در وضعیت هشدار کرونایی قرار نگیرند.

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا که تعداد بیماران ابتلا دو رقمی بود طی روزهای اخیر سه رقمی شد و همچنان این وضعیت ادامه دارد و بیماران بستری نیز همچنان درحال نزدیک شدن به ۵۰۰ نفر است که باتوجه به شرایط مراکز بهداشتی و درمانی لازم است مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۱۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: در همین مدت تعداد ۶۵ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۴۹۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

این مسؤول با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی جزو حقوق شهروندی محسوب می شود، گفت: همه مردم، اصناف و کسبه با هدف مهار بیماری کرونا موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک هستند .




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430745

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430745/بستری-بودن-حدود-500-بیمار-کرونایی-بیمارستان-های-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com