معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از تشکیل صندوق نیکوکاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: اقدامات این دانشگاه در ایام کرونا در سه بخش عمرانی، ستادی، دانشجویی و فرهنگی انجام شد که در حوزه فرهنگی مجتمع ورزشی دانشگاه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسیاوش خرسندی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در ساختمان فارابی این دانشگاه برگزار شد، درباره فعالیت های انجام شده دانشگاه در ایام کرونا و برنامه های حوزه دانشجویی و فرهنگی برای ترم تحصیلی آینده و وضعیت خوابگاه ها گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا معاونت فرهنگی و دانشجویی بدون وقفه مشغول خدمت و توسعه زیر ساخت های فیزیکی و نرم افزاری بوده است.
وی ادامه داد: اقدامات دانشگاه در سه بخش عمرانی، ستادی، دانشجویی و فرهنگی ادامه پیدا کرد. در حوزه فرهنگی مجتمع ورزشی دانشگاه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
خرسندی ادامه داد: در ۵ سال گذشته در راستای ارتقا خوابگاه های درجه ۴ و ۵ فعالیت کرده ایم و بودجه ای حدود ۱ و نیم میلیارد برای آنها در نظر گرفته شده که ظرف دو ماه آینده به رتبه ۲ ارتقا پیدا خواهند کرد. در حوزه عمرانی تجهیز و راه اندازی سالن سخره نوردی، ساخت رختکن برای زمین فوتبال، خرید زمین به قیمت ۶ میلیارد برای ساخت خوابگاه با ظرفیت ۳۰۰ دانشجو، شروع اقدامات اجرایی برای پیشخوان متمرکز امور دانشجویی با هدف تجمیع پیشخوان خدمات دانشجویی، و خرید و نصب دو دستگاه یونیت دندانپزشکی و تقویت کلینیک دندا پزشکی دانشگاه از جمله اقدامات ما بوده است. 
وی در ادامه درباره خدمات ستادی گفت:  در ایام شیوع کرونا کلیه ادارات ۹ گانه دانشگاه به صورت ۲۴ ساعته برای ارائه خدمات آماده بوده اند،  تشکیل مستمر کمیته سلامت و تامین لوازم و مواد مورد نیاز، تشکیل پلیس سلامت در دانشگاه و مراجعه این پلیس به قسمت های مختلف دانشگاه، تشکیل مستمر شورای های اداری، تشکیل مستمر کمیسیون موارد خاص و رسیدگی به وضعیت دانشجویان، تشکیل پویش همدلی برای کمک به افراد آسیب دیده  و جمع آوری و توزیع بیش از ۴۰۰ میلیون تومان توسط کارکنان، اساتید و دانشجویان، تشکیل صندوق نیکوکاری با سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیون با هدف کمک به دانشجویان و کارکنان آسیب دیده و پیش بینی اعطای هزار تا ۵ هزار بورس تحصیلی به صورت بلاعوض به صورت سالیانه به دانشجویان مناطق محروم و خانواده های کم بضاعت برای تامین هزینه های تحصیلی این افراد   از جمله اقدامات حوزه ستادی بوده است. 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در ادامه گفت: سال گذشته ۸ میلیارد وام دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه ارائه شد.  





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما