کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسجد قبا با فرش‌های جدید مفروش شد +عکس

17 تير 1399 ساعت 22:40

مسجد قبا که هر روز در زمان اقامه نماز جماعت میزبان نمازگزاران است، به دلیل شیوع کرونا با فرش‌های جدید مفروش شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازمسجد قبا به عنوان نخستین مسجد اسلام، با شیوع کرونا در عربستان همزمان با تعطیلی مسجدالنبی (ص) بسته و پس از ۷۲ روز تعطیلی، به دستور مسؤولان سعودی بازگشایی شد.

مسجد قبا هر روز میزبان نمازگزاران بسیاری است و با توجه به حضور بسیاری از مردم، پشت درهای این مسجد صف‌های طولانی تشکیل می‌شود. چرا که قبل از ورود به مسجد، سلامت نمازگزاران سنجیده شده و از ورود افراد مشکوک به بیماری جلوگیری می‌شود.

با توجه به اهمیت سلامت نمازگزاران، علاوه بر لزوم استفاده از ماسک توسط نمازگزاران، فاصله اجتماعی نیز توسط متولیان مسجد در نظر گرفته شده تا نمازگزاران در جایگاه مشخص به اقامه نماز بپردازند.

همچنین به دلیل مبارزه با کرونا، فرش‌های مسجد قبا روز گذشته تعویض و با فرش‌های جدید مفروش شد. به طوری که حدود ۵ هزار مترمربع از فضای شبستان مسجد قبا با فرش‌های جدید مفروش شد و بر روی فرش‌ها نیز  فاصله‌گذاری تعیین شده است تا نمازگزاران با رعایت نکات بهداشتی به اقامه نماز جماعت بپردازند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430711

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430711/مسجد-قبا-فرش-های-جدید-مفروش-عکس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com