کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راهبرد مقاومت از مهم‌ترین مبانی تحقق تمدن نوین اسلامی است

17 تير 1399 ساعت 20:40

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اهمیت راهبرد مقاومت و تبیین آن ، گفت: راهبرد مقاومت عزت آفرین است و دستاوردهای خیره کننده جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر با ابتکاء به این راهبرد بدست آمده است .


به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام ناصرشکریان امیری  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری، با اشاره به اهداف متعالی امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در بوجودآمدن و پیروزی انقلاب اسلامی ، اظهار کرد: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی بیش از چهل سال است که با مقاومت و پایداری در مقابل تمامی دشمنی ها و دسیسه های مستکبران عالم دست و پنجه نرم می‌کند و بسیاری از کشورهای مستکبر عالم را به ویژه ایالات متحده آمریکا را به زانو در آورده است.
وی  با اشاره به اهمیت ترویج و تبیین فرهنگ مقاومت و پایداری در این برهه از زمان ، افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری باید برای گفتمان مقاومت و تبلیغ و ترویج این راهبرد قرآنی تلاش و همت مضاعف داشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به اهمیت الگوسازی و برجسته سازی این فرهنگ اصیل اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: نقطه مقابل این راهبرد و فرهنگ اسلامی و قرآنی ، سر سپردگی و وابستگی و ذلت است که نتیجه و ماحصل آن را امروز در برخی کشورهای مرتجع عربی در منطقه می‌بینیم.
شکریان امیری در ادامه سخنان خود به موضوع دشمنی‌ها و کینه توزی‌های مستکبران عالم به‌ویژه ایالات متحده آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: آمریکایی‌ها بدنبال ایرانی وابسته و سلطه‌پذیر هستند که این چهل سال همواره با مشت محکم ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی مواجه شدند و قطعا در ادامه هم جمهوری اسلامی با راهبرد مقاومت و پایداری در مقابل آنان ایستادگی خواهد کرد و مقاومت اصول راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
این عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت آن در جامعه اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: تحول و توسعه جمهوری اسلامی در سایه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است و بیانیه گام دوم انقلاب بسترهای این توسعه و پیشرفت را فراهم خواهد کرد و جامعه اسلامی باید برای نقش تمدنی ایران اسلامی خود را آماده کند و این آمادگی باید با همت و تلاش و برنامه‌ریزی دقیق محقق شود.
این استاد حوزه های علمیه و دانشگاه های مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره وجود ظرفیت‌های فراوان جمهوری اسلامی در تمامی حوزه ها ، بیان داشت :امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت منطقه ای و جهانی مبدل شده است و تنها  راه پیشرفت کشور و عبور از مشکلات داخلی و اقتصادی در گرو عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) و استفاده از ظرفیت های داخلی جمهوری اسلامی است و تجویز نسخه تعامل با غرب برای حل مشکلات کشور یک سم مهلک است و غربی ها به ویژه ایالات متحده آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و خود آنها در باتلاق اقتصادی و امنیتی بسر می‌برند.
شکریان در پایان سخنان خود به اهمیت تقویت تفکر انقلابی و جهادی در همه زمینه‌ها اشاره کرد و گفت: با نگاه به بیرون نمی‌توان مشکلات را حل کرد و تنها نسخه شفابخش اقتصاد کشور و رفع مشکلات موجود ،ترویج تفکر انقلابی و مدیریت جهادی و توجه به اقتصاد مقاومتی است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430699

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430699/راهبرد-مقاومت-مهم-ترین-مبانی-تحقق-تمدن-نوین-اسلامی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com