تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۶۸۷
سخنگوی بارسلونا اتهامات رئیس این باشگاه به رئال در زمینه داوری ها را توجیه کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ انتقادات تند بارتامئو، رئیس باشگاه بارسلونا به عملکرد تکنولوژی VAR به نفع رئال جنجال زیادی را در محافل ورزشی به پا کرده و واکنش تمام رسانه های اسپانیا را درپی داشته است.
در همین راستا  جوزپ فیفیس، سخنگوی باشگاه بارسلونا در مصاحبه با رادیو «کادینا کوبی» اسپانیا در پاسخ به سوالات جواب های کوتاهی داد. او در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا رئال به دلیل داوری صدرنشین لالیگا است؟ گفت: نه.
سخنگوی بارسلونا در پاسخ به سوال آیا باند داوری علیه بارسلونا وجود دارد؟ گفت: نه. همچنین این مسئول آبی-اناری ها در پاسخ به سوال اگر رئال قهرمان لالیگا شود این قهرمانی به کمک داور بوده است؟ گفت: نه.
سخنگوی بارسلونا در واکنش به انتقادهای تند بارتامئو گفت: او به همه اعلام کرد که از استفاده از VAR مشکلاتی وجود دارد که به نفع تیمی عمل می شود. این حرف های رئیس بارسلونا علیه رئال نیست  بلکه او از VAR و عملکرد اخیر این تکنولوژی در هفته های گذشته صبحت کرده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴