تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۳۰۶۷۹
تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و سوم لیگ برتر در دیداری انتقاد آمیز با یک گل مغلوب تیم 10 نفره پرسپولیس شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدرضا زائری، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در حالی روز شنبه هفته جاری در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف پرسپولیس صدرنشین رفت که با توجه به موقعیت جدولی نیاز مبرم به حداقل یک امتیاز این دیدار برای اطمینان بیشتر در بقا لیگ برتر داشت.
مهرداد کریمیان مربی جوان و جویای نام شاهین در اولین تجربه مربی گری با توجه به بضاعتی که داشت ترکیب خوبی را ارنج کرد و استراتژی تیم را مناسب بازی با پرسپولیس در تهران روانه میدان کرد گرچه هنوز اعتقاد داریم میلاد صارمی نزدیک به دروازه عملکرد بهتری نسبت به بازی در فضاهای اطراف محوطه جریمه دارد.
شاهین در این دیدار دو نیمه متفاوت داشت که در 45 دقیقه نخست بسیار خوب و هدفمند بازی کرد و با پوشش فضاها در زمین خودی و رعایت فاصله هیچ فرصت مسلم گلزنی را به حریف قدرتمند خود نداد تا نیمه اول را بدون رد و بدر شدن گلی به رختکن برود.
شاهین که در نبود هواداران بیشمار پرسپولیس در همان ابتدا یک پوئن مثبت در اختیار داشت با اخراج دقیقه 43 کمال کامیابی نیا هافیک شاخص قرمز پوشان امیدوارتر به کسب یک امتیاز و حتی برد شد که در بین نیمه کریمیان جوان می توانست این انرژی مضاعف را به بازیکنان تیم انتقال دهد.
اما در نیمه دوم ورق برگشت و چیزی که از شاهین انتظار داشتیم را در زمین مسابقه ندیدیم و بازیکنان تمرکز لازم را نداشتن  و برخی ها هم هنوز از نام پرسپولیس 10 نفره می‌ترسیدند که مهمترین آن اشتباهات فردی مدافع و سنگربان شاهین بود که یک فرصت باد آورده را تقدیم پرسپولیس کرد و سه امتیاز را به تیم پایتخت نشین هدیه کند.
اشتباهاتی که در طول فصل بارها به سفید پوشان بوشهری ضربه زد و چاره ای برای آن اندیشیده نشد و می‌توانستند در فصل نقل و انتقالات با جذب بازیکنان مورد نظر این ضعف ها را برطرف کنند تا در نیمه دوم رقابت ها لیگ برتر شاهین برای بقا دچار مشکل نشود.
شاهین پس از دریافت گل می‌بایست جانب احتیاط را رها می‌کرد و با شجاعت بیشتری به دروازه پرسپولیس نزدیک میشد گرچه باز هم متذکر می‌شویم بضاعت بوشهری‌ها نسبت به قرمزها خیلی کمتر بود ولی کمی اعتماد به نفس می‌توانست آنها را برای رسیدن به امتیاز نزدیک‌تر کند.
تعویض‌های که چنگی به دل نزد
شاید مهمترین اشتباهی که بر کریمیان جوان و تحصیل کرده در این دیدار وارد بود فرستادن امین مشایخ باتکنیک در پنج دقیقه آخر بازی بود که با توجه به نمایش این بازیکن در دیدار قبلی مقابل نفت مسجد سلیمان که اتفاقاً یک گل حیاتی نیز به ثمر رساند انتظار می‌رفت این بازیکن زودتر از اینها به میدان برود.
خط دفاعی پرسپولیس روی هوا تسلط بیشتری نسبت به روی زمین دارد و آمدن زود هنگام امین مشایخ و حتی سلمان بحرانی می توانست کمک بیشتری به شاهینی‌ها کند و نظم این خط را بهم بریزد که در یک صحنه مشایخ ریز نقش به خوبی این کار را کرد.
شاهین در ادامه برای بقا در لیگ برتر و امیدواری هوادارانش نیاز دارد از این بازی تجربه بیشتری کسب کند و با ترک اشتباهات بسیار فردی به جنگ رقبای خود مخصوصاً دیدار حساس شنبه آینده مقابل ذوب آهن اصفهان در بوشهر برود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما