تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۳۰۶۷۵
منابع محلی حاضر در منطقه «الیعربیه» واقع در ریف حسکه سوریه خبر دادند که 27 کامیون آمریکایی حامل سلاح و تجهیزات وارد این استان شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازنظامیان اشغالگر آمریکایی همچنان به صورت غیر قانونی در حال ارسال تجهیزات و سلاح به شمال شرق سوریه هستند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که تروریست‌های آمریکایی شامگاه دوشنبه (روز گذشته)، از طریق گذرگاه غیر قانونی «الولید» این تجهیزات نظامی و لجستیکی را وارد سوریه کردند.
منابع محلی حاضر در منطقه «الیعربیه» واقع در ریف الحسکه به سانا گفتند که این کامیون‌ها، ۲۷ عدد بوده و از خاک عراق وارد سوریه شدند.
به گفته این منابع، کامیون‌های حامل سلاح آمریکایی به سمت پایگاه نظامی غیر قانونی «قسرک» (۲۰ کیلومتری شرق تل تمر در حسکه) حرکت کردند.
این در حالی است که تروریست‌های آمریکایی طی ماههای گذشته، از طریق گذرگاههای غیر قانونی بین عراق و سوریه، هزاران کامیون حامل سلاح و تجهیزات نظامی و لجستیکی، وارد شرق و شمال شرق سوریه کردند.
هدف عناصر آمریکایی، تقویت حضور غیر قانونی خود در این قسمت از خاک سوریه است که سرشار از منابع نفتی و گازی است.
آمریکاییها با همکاری عناصر کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» که تحت حمایت خود دارند، در حال غارت منابع نفتی سوریه و فروش آن به صورت قاچاقی هستند.
منابع خبری اواخر اسفند ۱۳۹۸ خبر دادند که نیروهای دموکراتیک سوریه با همکاری آمریکا و ترکیه، فروش نفت مناطق شمال شرق سوریه به تروریست‌های حاضر در شمال و شمال غرب این کشور را مجددا آغاز کردند





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷