تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۳۰۶۷۱
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مرکزی از برگزاری دوره آموزشی اسلحه شناسی ویژه محیط بانان استان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از عباس جودکی در گفت‌وگو با خبرنگار در اراک گفت: دوره آموزشی تجهیزات دفاعی ویژه محیط‌بانان با همکاری فرماندهی  پدافند غیرعامل  42 قدر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اراک و با حضور 40 محیط‌بان از سراسر استان برگزار شد.
وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقای آمادگی دفاعی و عملیاتی ماموران یگان حفاظت محیط زیست در مواجهه با حوادث احتمالی در مناطق تحت مدیریت محیط زیست و تسلط آنان به قوانین مرتبط با بکارگیری سلاح ذکر کرد. 
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مرکزی اظهار داشت: محیط بانان در این دوره طی آموزش تئوری و عملی، ضمن آموزش اصول کار با سلاح سازمانی و آموزش تیراندازی در میدان تیر، با قوانین بکارگیری سلاح، چگونگی تیر اندازی، نحوه تنظیف و رفع عیوب سلاح آشنا شدند.
جودکی بر نقش آموزش و تداوم دوره‌ های آموزشی برای محیط بانان به  منظور پایش و رصد هرچه بهتر و بیشتر مناطق تحت مدیریت و ارتقا ضریب حفاظتی مناطق، اشاره کرد و افزود: نظر به حضور محیط بانان در عرصه‌های طبیعی استان و حوادثی که روزانه با آن مواجهند برگزاری این قبیل دوره‌ها ضروری است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴