کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماسک زدن احتمال ابتلا به کرونا را 85 درصد کاهش می‌دهد

17 تير 1399 ساعت 16:20

معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با تأکید بر اینکه همه مردم بیرون از خانه، ماسک استفاده کنند، یادآور شد: ماسک زدن احتمال ابتلا به بیماری کرونا را تا 85 درصد کاهش می‌دهد.


به گزارش بلاغ به نقل ازافسون تیزویر، معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در کرج، گفت: طی دو روز اخیر استان البرز به مرز هشدار رسید که محدودیت‌هایی را به دنبال داشت و این مسئله بدون شک روی کسب و کار گروهی تأثیرگذار خواهد شد.
معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه در پی این محدودیت‌ها مکان‌های تجمعی و ورزشی در این میان برای یک هفته تعطیل شدند، ادامه داد: اگر مردم امروز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، دو هفته آتی تأثیر آن را در بیمارستان‌ها خواهیم دید.
تیزویر اضافه کرد: البته از مردمی که رعایت می‌کنند ممنون هستیم چرا که هوشیاری مردم باعث شده البرز با توجه به اینکه مسیر تردد بسیاری از استان‌ها است به رنگ قرمز کرونایی دست پیدا نکنند.
وی با تأکید بر اینکه همه مردم بیرون از خانه، ماسک استفاده کنند، یادآور شد: ماسک زدن احتمال ابتلا به بیماری کرونا را تا 85 درصد کاهش می‌دهد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430669

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430669/ماسک-زدن-احتمال-ابتلا-کرونا-85-درصد-کاهش-می-دهد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com