تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۵۸۷
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مطالبات بازنشستگان شرکت مخابرات در کمیته‌ای تخصصی در حال بررسی است که با توجه به تامین منابع مالی نسبت به پرداخت آنها اقدام خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه مطالبات و رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد، گفت: پرداخت مطالبات و رفاهیات تمامی بازنشستگان شرکت مخابرات ایران در قالب تشکیل یک گروه تخصصی در حال بررسی است که در آینده ای نزدیک طبق مصوبات هیأت مدیره و قوانین این شرکت پرداخت خواهد شد.
* تشکیل کمیته تخصصی  برای پرداخت مطالبات بازنشستگان
وی افزود: شرکت مخابرات ایران  پرداخت مطالبات بازنشستگان خود را با تأمین منابع مالی پرداخت خواهد کرد به طوری که اکنون این موضوع توسط یک گروه تخصصی در حال رسیدگی است.

* مطالبات بازنشستگان با توجه به تأمین منابع مالی پرداخت می‌شود
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: بازنشستگان در خصوص مطالبات و رفاهیات خود نگرانی نداشته باشند چراکه در آینده‌ای نزدیک مطالبه آنها با توجه به تأمین منابع مالی پرداخت می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴