نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: مطمئنا موافق افزایش مجوز برای وکالت و تعداد وکیل در جامعه هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمنصورعلی زارعی درباره ضرورت رفع انحصار در مجوز وکالت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: انحصار در هر موضوعی درست نیست و باید در همه مسائل عدالت رعایت شود.
وی با بیان اینکه مطمئنا موافق افزایش مجوز برای وکالت و تعداد وکیل در جامعه هستیم، افزود: اما باتوجه به اینکه اشتغال افراد در بخش‌هایی از جامعه و اینکه اجازهبازگشایی دفتر وکالت را دریافت می‌کنند باید در رابطه با این موضوع تمهید خاصی اندیشیده شود.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به عنوان نمونه در مازندران 15 هزار فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشاورزی داریم که بعضی در زمینه‌های دیگر مشغول به فعالیت هستند که برنامه مجلس شورای اسلامی باید در این زمینه مدنظر باشد.
زارعی با تاکید بر اینکه اصلاح قانون وکالت به نفع محرومان ضروری است، خاطرنشان کرد: صدور پروانه وکالت برای دانشجویان و دانش آموختگان رشته حقوق مطالبه جدی است که در این زمینه پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴