کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وحدت و انسجام جامعه را مدیون شهدا هستیم

16 تير 1399 ساعت 16:50

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: شهدا، مظهر هدف، استقامت و ایستادگی، وحدت و انسجام، عزت و افتخار، الگوی عملی جامعه و حیادت جاودانه هستند.


به گزارش بلاغ به نقل ازهدایت مظلومی با اشاره به رجعت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم شهید علی جمشیدی و شهید سعید کمالی اظهار کرد: شهادت نقطه اوج کمال انسانی، کامل‌ترین جلوه ایثار و اعلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.
وی تصریح کرد:  شهدا، مظهر هدف، استقامت و ایستادگی، وحدت و انسجام، عزت و افتخار، الگوی عملی جامعه و حیادت جاودانه هستند. 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: صبر و پایداری فرزندان مقاوم و غیورمرد این سرزمین، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت، از خودگذشتگی و ایثار را از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان حضرت زینب کبری (س) آموختند.
مظلومی خاطرنشان کرد: شهیدان والامقام مدافع حرم، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) و مردان راستینی هستند که با شجاعت و غیرت، ضمن دفاع از حریم حرم ولایت و امامت، با نیروهای تکفیری در خارج از مرزهای ایران اسلامی به مقابله پرداختند.
وی بازگشت افتخار آمیز پیکر مطهر و جاودانه شهیدان گران‌قدر مدافع حرم شهید معزز سعید کمالی و شهید گرانقدر علی جمشیدی را به پیشگاه حضرت ولی عصر ( عج )، مقام معظم رهبری، مردم شریف و ولایی مازندران، خانواده‌های عزیز شهدا و ایثارگران بویژه خانواده صبور و بزرگوارشان تسلیت و تهنیت گفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 430578

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/430578/وحدت-انسجام-جامعه-مدیون-شهدا-هستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com