تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۳۰۵۶۹
مدیر منابع آب منابع آب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلارشت از آزادسازی هزار و ۸۰۰ مترمربع از زمین‌های تصرف شده حریم و بستر رودخانه امیررود در محدوده شهرستان نوشهر در کمترین زمان، در حدود ۱۵ روز پیگیری قضایی خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحامد عبدالهی مدیر منابع آب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در گفت‌وگو با خبرنگار  در نوشهر ضمن هشدار قاطع به متخلفان و متصرفان بستر مجاری و منابع آبی گفت: با حمایت بسیار خوب دستگاه قضایی به خصوص دادستان، همراهی نیرو انتظامی و همچنین همکاری شهرداری هزار و ۸۰۰ مترمربع از بستر و حریم رودخانه امیررود نوشهر رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه برخی از متخلفان به تصور اینکه در شرایط کرونایی اقدامات خلاف قانون آنها از دید  ماموران  و مجریان قانون مخفی خواهد ماند، افزود: گروه‌های گشت و بازرسی و مأموران ماده ۳۰ این امور در هیچ شرایطی، فعالیت خود را تعطیل نخواهند کرد و این امور  ضمن معرفی متصرفین به مراجع قضایی، انفال و اراضی عمومی را آزاد و تاسیسات احداثی را تخریب خواهد کرد.
عبدالهی ضمن هشدار جدی به افرادی که در اراضی واقع در حریم و بستر رودخانه‌ها اقدام به خرید و فروش می‌کنند، افزود: افراد پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور منابع آب اخذ کنند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.
 
مدیر منابع آب منابع آب شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلارشت خاطر نشان کرد: در آزادسازی بستر علاوه بر حمایت‌های دستگاه قضا و انتظامی، برخی از نهادها و ادارت از جمله شهرداری‌ها مشارکت فعال داشتند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر و قدردانی کنیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴