سازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت ثبت‌نام سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399 اطلاعیه داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسازمان سنجش آموزش کشور درباره تمدید مهلت ثبت‌نام سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399 اطلاعیه داد.
پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام 18 خرداد 99 و 20 خرداد 99 بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در سومین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال 1399 می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که تا (25 خرداد 99 برای ثبت‌نام اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز جمعه 20 تیرماه 99 نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.
ضمناً آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز می‌توانند درصورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴